از کالای ایرانی حمایت کنید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: خرید کالای ایرانی و محصولات تولید داخل زمینه ساز حمایت از تولید کننده داخلی، رونق تولید و ایجاد اشتغال برای فرزندان این مرز و بوم خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 26 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عنایت الله رحیمی چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و نخستین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای شیراز در جمع خبرنگاران افزود: هرچه استقبال از کالای تولید داخل بیشتر شود و خانواده ها و مصرف کنندگان به سمت استفاده از کالای ایرانی حرکت کنند، عرصه تولید تقویت خواهد شد.
وی ادامه داد: در مقابل، تولید کنندگان نیز باید به اعتماد و استقبال مردم پاسخ درست دهند و با تولید کالای مرغوب و باکیفیت حمایت خود از مصرف کننده نشان دهند.
او گفت: بی تفاوتی نسبت به تولید کالای مرغوب و با کیفیت و در ادامه، کوتاهی در ارائه خدمات مناسب پس از فروش در حقیقت تیر خلاصی به تولید داخل خواهد بود و چنانچه مصرف کننده با چنین مواردی مواجه شود دیگر رغبتی به مصرف کالای داخل نشان نخواهد داد.
وی، شیراز را شهری توانمند و با ظرفیت برای برپایی چنین نمایشگاه هایی برشمرد و افزود:اگر امروز بحث شهر خلاق را مطرح می کنیم یکی از ضرورت های آن همین مسائل نمایشگاهی است و امیدواریم روز به روز شاهد رونق هرچه بیشتر این حوزه در این شهر باشیم.
بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری، در سالن حافظ و در فضایی به وسعت 6 هزار مترمربع برپا شده است.
در این نمایشگاه 57 شرکت تولیدکننده و نمایندگان داخلی و خارجی، انواع لوازم خانگی را به نمایش گذاشته اند.
همچنین در نخستین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای نیز بیش از 20 شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی، در سالن بهار جدیدترین محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.
این محصولات در زمینه های مختلفی از جمله، صنایع برودتی و یخچال های فروشگاهی و رستورانی، صنایع آشپزخانه های صنعتی و رستورانی، قفسه های فروشگاهی، صندوق و نرم افزارهای حسابداری، چرخ‌های خرید و دستگاه های ثبت سفارش است.
این 2 نمایشگاه تا ششم مهرماه 97 از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار