" خلیلیان جایگزین سلطان حسینی می شود؟!"

مهرزاد خلیلیان از سپاهان می رود؟!

تابناک:پس از قهرمانی سپاهان، شنیده می شد که مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان در دفتر کاری خود حضور پیدا نمی کند، این مسئله سبب شد تا برخی از رسانه ها خبر از برکناری خلیلیان یا قهر وی از سپاهان بدهند.
کد خبر: ۶۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵ 29 July 2015

پس از قهرمانی سپاهان، شنیده می شد که مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان در دفتر کاری خود حضور پیدا نمی کند، این مسئله سبب شد تا برخی از رسانه ها خبر از برکناری خلیلیان یا قهر وی از سپاهان بدهند.

این صحبت ها و حواشی شب گذشته با خبری مبنی بر برکناری خلیلیان در برخی رسانه ها و محافل ورزشی قوت گرفت.

شنیده ها حاکی از این است که اصغر باقریان، مدیرعامل سابق فولاد خوزستان جایگزین خلیلیان در سپاهان شده است. در کارنامه مدیرعامل جدید، مدیرکلی تربیت بدنی، قائم مقام پرسپولیس و مدیرعاملی شرکت لوله سازی دیده می شود.

البته، حسین کفعمی عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان درباره این صحبت ها در گفت و گو با یکی از رسانه ها گفت: فردا در این مورد جلسه هیات مدیره را برگزار خواهیم کرد و بعد از آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: دکتر خلیلیان درخواست هایی داشتند که فردا در مورد این درخواست ها تصمیم گیری خواهد شد.

کفعمی در پاسخ به این سوال که آیا درخواست های خلیلیان احتمال دارد که باعث جدایی وی از سپاهان شود گفت: نمی‌دانم، اما در این مورد فردا صبح تصمیم گیری می شود.

کفعمی با اشاره به مسائلی که حدود یک ماه پیش در ارتباط با جدایی خلیلیان از سپاهان مطرح شد گفت: بحث دکتر خلیلیان یک ماه پیش هم مطرح شده بود و زمانی که این بحث ها مطرح می شود شایعاتی عنوان می‌گردد.

با توجه به این مسائل باید دید خلیلیان امسال هم می تواند تیمی را که بسته مدیریت کند یا نه؟

*شنیده ها حاکی از این است که با توجه فعلی ورزش اصفهان و هم چنین عدم رضایت برخی هیئت ها از مدیرکل فعلی، خلیلیان قرار است جایگزین مدیرکل فعلی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
چرا سپاهان که قهرمان شد؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار