جشنواره هنرهای تجسمی فجر در اهواز آغاز به کار کرد

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان «چهل نمایشگاه، چهل شهر» همزمان با چهل شهر کشور در استان خوزستان آغاز به کار کرد
کد خبر: ۷۱۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 12 February 2019

 آیین افتتاحیه جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان «چهل نمایشگاه، چهل شهر» با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری سینمایی این اداره کل و جمع کثیری از هنرمندان عرصه تجسمی استان یک‌شنبه ٢١ بهمن ماه در محل گالری کینو اهواز برگزار شد.

محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم گفت: دبیرخانه یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با همکاری انجمن هنرهای تجسمی خوزستان و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره «چهل نمایشگاه، چهل شهر» را در اهواز برگزار کرده است.

وی افزود: این نمایشگاه منتخبی از بهترین آثار هنرمندان، طی چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی در قالب‌های کلاسیک و انتزاعی است.

جوروند در ادامه ضمن اشاره به آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه تصویری از آثار هنرمندانی چون هانیبال الخاص ، ایرج اسکندری، حبیب اله صادقی، احمد اسفندیاری، جلال شباهنگی، منوچهر معتبر، ایرج کریم خان زند و ... به نمایش درآمده است.

مدیر کل فرهنگ و رشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: این نمایشگاه از ٢١ تا ٢٨ بهمن ماه از ساعت ١٦ تا ٢٣ در گالری کینو واقع در بلوار پاسداران، سه راه فرودگاه، بین زاهد و وطن پلاک ٧٣٨ آماده بازدید هنرمندان و علاقه‌مندان به عرصه هنرهای تجسمی می‌باشد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار