خش خصوصی نقش اساسی در توسعه استان فارس دارد

استاندار فارس با اشاره به اینکه بخش خصوصی نقش اساسی در توسعه استان فارس دارد تاکید کرد: دولت توجه ویژه به بخش خصوصی دارد که در این راستا شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان فارس فعالیت مناسبی داشته است.
کد خبر: ۷۲۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 02 March 2019

تلبناک فارس به نقل از مهر:عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید از روند انتخابات اتاق بازرگانی فارس با اشاره به اینکه بخش خصوصی نقش اساسی در توسعه استان فارس دارد تاکید کرد: دولت توجه ویژه به بخش خصوصی دارد که در این راستا شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان فارس فعالیت مناسبی داشته است.

وی افزود: بخش خصوصی استان فارس همواره طی سالهای گذشته نه تنها در استان بلکه در کشور نیز تاثیر گذار بوده و امیدواریم با انتخاب هیات نمایندگان جدید اتاق بازرگانی شاهد ادامه روند موفقیت های بخش خصوصی و استان فارس باشیم.

استاندار فارس ادامه داد: نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس از ساعت 8 صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده و طبق گزارش های رسیده به ما تا این لحظه شاهد حضور گسترده و استقبال بی نظیر اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی هستیم.

رحیمی یادآور شد: روند برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی مناسب است و خوشبختانه طی مدت زمان مشخص تبلیغات بسیار خوبی نیز انجام شده تا تمام اعضا بتوانند با آگاهی کامل در این انتخابات شرکت کنند.

 

اخبار فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار