راننده متواری پورشه در اصفهان تحت پیگرد قانونی است

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: راننده یک دستگاه خودروی پورشه که در تصادف با یک دستگاه پراید باعث کشته شدن راننده پراید شد، شناسایی شده و تحت پیگرد قانونی است.
کد خبر: ۷۴۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 18 May 2019

سرهنگ جواد درستکار افزود: حدود ساعت یک و 17 دقیقه بامداد 26 اردیبهشت امسال یک فقره تصادف رانندگی بین یک دستگاه خودروی پورشه و یک دستگاه پراید در خیابان کارگر در جنوب کلانشهر اصفهان به پلیس گزارش شد.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس 2 دقیقه پس از گزارش حادثه در محل حاضر شدند، اظهار داشت: راننده پورشه که یک مرد بود از محل حادثه متواری شد.
سرهنگ درستکار با اشاره به اینکه بر اساس بررسی های اولیه، سرعت زیاد و عدم رعایت فاصله طولی دلیل تصادف بوده است، تصریح کرد: پورشه از جلو به پهلوی پراید برخورد کرد و راننده 40 ساله پراید بدلیل جراحات وارد شده در بیمارستان جان باخت.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع در این حادثه، خودروی پورشه با 2 دستگاه پراید و یک دستگاه پژوی 206 برخورد و به آنها خسارت وارد کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان با بیان اینکه راننده پورشه شناسایی شده است، تاکید کرد: دستور جلب این فرد صادر شده و به زودی دستگیر می شود.
وی در پاسخ به اینکه در برخی مطالب شبکه های اجتماعی به حضور یک دختر و یک دستگاه پورشه دیگر در این حادثه اشاره شده، توضیح داد که این موضوع در حال بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار