برخورداری صنایع اشتهارد از تسهیلات سرمایه درگردش

انعقاد تفاهم نامه بین سازمان صمت و بانک توسعه تعاون استان البرزموجب شد تا صنایع شهرستان اشتهارد از تسهیلات پنج میلیاردی سرمایه در گردش برای به حرکت درآوردن چرخ دنده های تولید کشور برخوردار شوند.
کد خبر: ۷۶۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 14 July 2019

شهرستان اشتهارد را باید نقطه ثقل صنعت استان البرز و کشور نامید، منطقه‌ای که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال، نیمه فعال و در دست احداث در خود جای داده و بخش عمده فعالیت‌های کارگری استان در این منطقه متمرکز است.

صنایع این منطقه اگر چه در تولیدات و صادرات پیشگام هستند اما از تحریم‌های خصمانه دشمنان بی نصیب نبوده و مشکلاتی نیز گریبانگیر آنها است.

با این وجود مسئولان دستگاه‌های متولی استان البرز در تلاش هستند تا درقالب تفاهم نامه‌ها، موانع سر راه تولید را برداشته و صنایع را از تیر رس تحریم‌ها دور نگه دارند.

فرماندار اشتهار می‌گوید: شهرک صنعتی کوثر اشتهارد به واسطه قرار گرفتن در جنب بزرگراه کمربند دوم جنوبی استان تهران که در مراحل نهایی ساخت قرار دارد، در موقعیت ویژه ای از حیث ترانزیت و نقل و انتقال خدمات و کالا قرار گرفته و استقبال روز افزون از واگذاری زمین‌های این شهرک توسط صاحبان صنایع و سرمایه گذاران، نشان دهنده همین موقعیت ممتاز است.

محمد کردی در نشستی بیان داشت: امسال شاهد رویکردی جدید در شهرک‌های صنعتی شهرستان هستیم و تحولی در این فضا داریم که ثمره تلاش و همت صنعتگران است، در همین راستا تمام دستگاه‌ها نیز در تلاش برای تسهیل و رفع موانع هستند و با تمام قدرت حمایت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبارات قابل توجه در قانون بودجه سال ۹۷ و ۹۸ برای تسهیل در نوسازی و بازسازی، سرمایه در گردش و سرمایه ثابت صنایع، فرصتی مغتنم است که باید از این فرصت هرچه بیشتر برای صنایع اشتهارد بهره برده شود.

فرماندار اشتهارد تاکید کرد: انتظار نظام اسلامی و عموم مردم از صنایع، توجه و جدیت در توسعه تولید و وظیفه دستگاه‌های اجرایی، فاصله گرفتن از فعالیت‌های جزیره‌ای و تلاش جدی برای حمایت از تولیدکنندگان است که دست در دست هم، این مهم را به ثمر خواهیم رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار