حضور خدام حرم رضوی در محلات همزمان با دهه کرامت

تابناک: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محلات از حضور خدام حرم امام رضا(ع) در محلات به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴ 20 August 2015

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام عباس کاظمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محلات در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام هشتم، هر ساله در طرحی به نام «سایه خورشید» خدام حرم را به استان ها و شهرهای کشور اعزام می کند که امسال این طرح در ۱۵ استان و ۵۲ شهر کشور اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس شهرستان محلات اول شهریورماه سال جاری میزبان هشت نفر از خدام حرم امام رضا(ع) خواهد بود.

کاظمی با تشریح برنامه های این روز خاطرنشان کرد: در صبح روز یکشنبه اول شهریورماه، خدام حرم با امام جمعه نیمور دیدار خواهند داشت و از موسسه قمر بنی هاشم این شهر بازدید می کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی محلات ادامه داد: از جمله برنامه های دیگر خدام حرم، حضور در مزار شهدای گمنام محلات، دیدار با امام جمعه این شهر و شرکت در مراسم جشن مردمی در امام زاده فضل و یحیی محلات خواهد بود.

وی اظهار داشت: این طرح در استان مرکزی علاوه بر محلات، در شهرهای دلیجان، خمین، شازند و اراک با هدف ایجاد فضای معنوی در جامعه اجرا خواهد شد.

کاظمی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برنامه های انجام شده در فصل تابستان سال جاری خاطرنشان کرد: در طول تابستان با هماهنگی صورت گرفته با ناحیه مقاومت و شهرداری محلات، برنامه اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در بوستان سرچشمه، پارک سرچشمه و شهدای گمنام محلات برگزار شد که مورد استقبال همشهریان قرار گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار