قوانین دست و پا گیر را اصلاح کنید

استاندار فارس، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید بیان کرد: باید با رفع و اصلاح قوانین دست و پاگیر مسیر را برای تحقق این مهم هموار کنیم.
کد خبر: ۸۰۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 18 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت‌الله رحیمی، چهارشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در شیراز افزود: در شرایط امروز کشور، رسالت همه ما امیدآفرینی و سوق دادن جامعه به سمت حرکت رو به جلو و رونق تولید است.
وی ادامه داد: با استفاده از هر ابزار و هر روشی می‌توان ناامیدی را در جامعه گسترش داد و هستند افراد بسیاری که در این مسیر به شدت فعالیت می‌کنند و امیدواریم که روز به روز شاهد افزایش تعداد کسانی باشیم که در زمینه ایجاد امید و انگیزه در جامعه و در بین مردم تلاش می‌کنند.

لزوم اصلاح قوانین و مقررات دست و پاگیر
استاندار فارس، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید بیان کرد: باید با رفع و اصلاح قوانین دست و پاگیر مسیر را برای تحقق این مهم هموار کنیم.
رحیمی اضافه کرد: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان فارس تاکنون پیشنهادهای بسیار خوب و موثری در سطح ملی داده که به رفع برخی قوانین زائد منجر شده است.
وی، ایجاد رونق در فضای کسب و کار را با فعالیت دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و سیاست‌گذاری کلان ملی مرتبط دانست و افزود: در استان فارس در این زمینه اقدامات خوبی انجام گرفته که میزان افزایش درآمد صادرات، افزایش درآمد مالیاتی که بیانگر بهبود فضای کسب و کار است و همچنین ایجاد فرصت‌های جدید شغلی بیانگر حرکت آرام و منطقی استان به سمت توسعه و رونق تولید است.
استاندار فارس، همکاری و تلاش بخش‌های دولتی، خصوصی و بانک‌ها را زمینه‌ساز رشد صنایع پایه در این استان دانست و ادامه داد: در گذشته صنایعی مانند پتروشیمی‌ها را در استان داشتیم که امروز صنایعی مانند فولاد، آلومینیوم، سیمان و خاک‌نسوز نیز افزوده شده یا در حال افزوده شدن است.
رحیمی اضافه کرد: در کنار آن صنایع تبدیلی و گردشگری ما نیز از رونق مطلوب برخوردارند که با هم افزایی و همدلی بخش‌های خصوصی، دولتی و عمومی می‌توانیم در آینده شاهد رونق بیشتر این بخش‌ها و تحقق شعار سال باشیم.

 

راهکارهای تامین آب شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی شیراز
استاندار فارس، با اشاره لزوم برنامه‌ریزی برای تامین آب شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: در این زمینه راهکارهایی همچون تخصیص زه آب شیراز به شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی شیراز برای مصرف فضای سبز و شویندگی این واحدها، حفر یا خرید چاه برای تامین آب بهداشتی و همچنین تخصیص قسمتی از خط دوم در حال اجرای آب شیراز به این ۲ مجموعه پیشنهاد شده است.
وی گفت: یک راهکار دیگر نیز افتتاح سد کوار و تامین آب از طریق این سد است روند اجرایی آن نیز قابل قبول است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار