اصناف در جهرم و خفر همچنان تعطیل هستند

ارجمند گفت: تعطیلی برخی از اصناف در شهرستان‌های جهرم و خفر به‌مدت یک هفته دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 16 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»  گفت: بنابر مصوبات جلسه کمیته نظارت و بازرسی ستاد شهرستانی مدیریت کرونا، از امروز ۲۶ تیرماه، تمام واحدهای صنفی آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، سالن‌های بدنسازی و ایروبیک، کلیه مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی، سینما، باشگاه‌های ورزشی، شهربازی ها، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها، گیم نت‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها و کتابخانه‌ها به مدت یک هفته دیگر تعطیل است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان‌های جهرم و خفر از فعالیت این اصناف جلوگیری می شود.

 

وی بیان کرد: هرگونه امتناع از اجرای این مصوبه و بازگشایی این اصناف با برخورد قضایی و قانونی مواجه و واحد صنفی مربوطه پلمب می شود.

 

ارجمند خاطرنشان کرد: از سایر واحدهای صنفی و اصناف محترم خواهشمندیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و کسبه حتما از ماسک استفاده نمایند و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث تعطیلی کلیه اصناف می شود.

 

وی در پایان اذعان کرد: بازرسان معاونت بهداشت و نیروهای محترم اماکن نیروی انتظامی در راستای سلامت جامعه، نظارت‌ها را تشدید می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار