برگزاری این جشنواره ها در شیراز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به تنگناهای پولی و مالی فرارو گفت: با وجود این، برنامه‌ها و رویدادهای بزرگی همچون جشنواره مد و لباس، جشنواره نمایش، جشنواره فیلم را در شیراز برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 15 September 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا: صابر سهرابی در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که با معرفی مسئول دبیرخانه انجمن مفاخر استان همراه بود، افزود: برای برگزاری رویدادهای فرهنگی خود به فراخور وضعیت با شرایط موجود تطبیق می‌دهیم و از ایده‌های نوآورانه و پیشنهادهایی برای چگونگی برگزاری رویدادها استقبال می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین گفت: این اداره‌کل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هم در زمینه تولیدات هنری و فرهنگی و هم در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم، بسیار سربلند و سرافراز شد.

سهرابی اظهار کرد: این سربلندی و سرافرازی هم به دلیل همکاری و هماهنگی‌های درون سازمانی کارمندان اداره کل است و هم به دلیل حضور پررنگ و درخشان هنرمندان و فرهنگ‌ورانی که باوجود همه سختی‌ها در شش ماه گذشته، بر آگاهی‌ مردم افزودند و شادابی و امیدآفرینی را در جامعه نهادینه کردند.
مهدی رنجبر که پیش از این سمت معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را بر عهده داشت، در این نشست به عنوان مشاور مدیرکل و مسئول دبیرخانه انجمن مفاخر استان فارس معرفی شد.

در این جلسه همچنین از لیلا نماینده، کارمند بخش آگهی و تبلیغات این اداره کل نیز به عنوان کارمند نمونه سال ۹۹ تقدیر شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار