ثبت نام قطعی 151 نفر در شیراز جهت شورای شهر

فرماندار شیراز گفت: طی چهار روزی که از ثبت نام داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شیراز گذشته است تاکنون ١۵١ نفر به صورت قطعی مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 14 March 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: محمدرضا امیری بیان کرد: طی چهار روزی که از ثبت نام داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شیراز گذشته است تاکنون ١۵١ نفر به صورت قطعی مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشته است.

وی اضافه کرد: از میان متقاضیان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ١٣۶ نفر آقا و ١۵ نفر خانم هستند.

فرماندار شیراز تاکید کرد: جوان‌ترین ثبت نام کننده در شهرستان شیراز ٢۶ سال سن داشته و مسن‌ترین متقاضی نیز ۶۶ سال سن دارد.

او ادامه داد: در روز چهارم ثبت نام از متقاضیان ۴٢ نفر آقا و ٧ نفر خانم برای حضور در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در خصوص تحصیلات متقاضیان ششمین دوره انتخابات شوراها نیز تاکید کرد: ١٠ از متقاضیان دارای مدرک دکترا، ۶۴ نفر کارشناسی ارشد، ۶۶ نفر کارشناسی و ٩ نفر نیز دارای مدرک فوق دیپلم اند.

به گفته فرماندار شیراز از میان ثبت نام شدگان قطعی ششمین دوره انتخابات ۶٨ نفر به صورت حضوری و ٨٣ نفر نیز به صورت غیر حضور از طریق راهکارهای الکترونیکی اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار