tabnakostan

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه:
سنقروکلیایی آخرین ایستگاه‌ برداشت و خرید تضمینی گندم در کرمانشاه است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: سنقروکلیایی آخرین ایستگاه‌ برداشت و خرید تضمینی گندم در کرمانشاه است.
مرور روزنامه های شنبه ششم مردادماه
دولت سایه؟! قحط معنی شد میان نام ها! /کابینه چهاردهم شگفت‌آفرین است/کیف‌کشان، باشگاه مشت‌زنی و سایه‌سالاران
از حاشیه تا متن سخنرانی جلاد در کنگره آمریکا، افتضاح پاریس در حد المپیک!، تشدید فرونشست در پایتخت با قنات‌های رهاشده، مخالفت سرسختانه با کرسنت، برجام و FATF سعید جلیلی در سه قاب، خشت اول در معماری دولت چهاردهم، سرانجام کریدور‌ها در قفقاز، ماجرای هریس و دموکرات‌های جکسونی، چرا آلمان مرکز اسلامی هامبورگ را بست؟ و حضور خبرساز نماینده مجلس در فهرست اعزامی به المپیک پاریس از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.
خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته
شنبه ششم مرداد ماه سه ورزشکار از جمع هشت ورزشکار مازندرانی در المپیک پاریس با حریفان به رقابت می‌پردازند. هانیه رستمیان در تیراندازی (تپانچه) نوشاد و نیما عالمیان سه ورزشکار مازندرانی هستند که فردا رقابت دارند.
ساعت کاری ادارات خوزستان شنبه هفته آینده ۲ ساعت کاهش یافت
ساعت کاری ادارات خوزستان شنبه هفته آینده ششم مردادماه به دلیل افزایش دما ۲ ساعت کاهش یافت.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:
زمین لرزه ۴.۹ریشتری کرمانشاه خسارت جانی و مالی نداشته است 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: بر اساس گزارش تیم های ارزیابی زمین لرزه ۴.۹ ریشتری امروز در گهواره کرمانشاه هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشته است.
آتش سوزی مناطق مختلف باشت خاموش شد
مدیر کل مدیریت بحران استانداری از پایان عملیات اطفاء حریق مراتع و جنگل های شهرستان باشت خبر داد.
باحضور وزیرکشور برگزار شد:
همایش خیران آبرسان آب شرب همزمان با افتتاح پروژه های آبرسانی به 84 روستای مازندران + تصاویر
همایش خیران آبرسان آب شرب همزمان با افتتاح پروژه های آبرسانی به 84 روستا وآغاز عملیات اجرایی 448 روستادر مازندران برگزار شد.
آتش سوزی اتوبوس مسافربری در محور ایلام- مهران
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام در پی آتش گرفتن اتوبوس مسافربری در حال انتقال زائران عتبات عالیات در مسیر مهران -ایلام ، گفت: تمامی سرنشینان سالم از این اتوبوس پیاده شدند.
دور زدن دو دولت در فاصله تغییر / طراحان در اندیشه دو تکه کردن دنا هستند !
زمزمه جدا شدن دنای شمالی از محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد به گوش می‌رسد.
اجرای تعزیه‌خوانی حماسه کربلا در مشهد
مراسم تعزیه‌خوانی با محوریت حماسه کربلا از ۳ مرداد ۱۴۰۳ به مدت ۳ شب در عرصه میدان شهدا مشهد برگزار خواهد شد.
افزایش دما و زنگ خطر غرق شدگی/ گردشگرانی که هرگز به خانه بر نمی‌گردند
مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز با هشدار در خصوص افزایش دما و حضور گردشگران در حریم رودخانه های این استان اعلام کرد: ورود به داخل این منابع آبی با خطر غرق شدگی و مرگ همراه است.
سرمایه‌گذاری در بازار خودرو دیگر سودده نیست
نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی کرج گفت: عرضه خودروهای جدید به کاهش قیمت‌ها و بهبود بازار خودرو کمک کرده است. در صورت تداوم این روند بازار خودرو بازار عرضه و تقاضا بوده و دیگر بازار سرمایه‌گذاری و دپوی خودرو نخواهد بود.
مرور روزنامه‌های چهارشنبه سوم مرداد
از چالش اتباع بیگانه و اعتراض عارفانه تا شتری که مجنون را به کیهان رساند
اعتراض عارف به اصلاح طلبان، نوشته تلمیح آمیز و کنایه خیز شریعتمداری به پزشکیان، اپیدمی خودکشی پزشکان، تورم ۳۰ درصدی، سفر استانی جلیلی، مقابله با اتباع غیرمجاز، تحولات بعد از جایگزینی کامالا هریس و گزینه های دولت پزشکیان، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.
گزارش ویدیویی تابناک کهگیلویه و بویراحمد
طرح شهید عجمیان رسما آغاز شد / بهسازی مدارس کشور توسط ۴ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی / پیشنهاد سردار خرم دل برای بویراحمد گردی جهادی‌ها + فیلم
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور : ۴ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی دانش آموزی در کشور، کار بازسازی و زیباسازی بیش از ۷۰ هزار کلاس درس را تا قبل از آغاز فصل بازگشایی مدارس انجام می‌دهند.
تداوم آلودگی هوا در شهرهای اراک و شازند
رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای اراک و شازند روز سه‌شنبه همچنان در وضعیت ناسالم است.
امام جمعه بهمئی :
اگر حال مسجد خوب شد حال همه ما خوب می‌شود
صلواتی : اگر حال مسجد خوب شد حال همه ما خوب می‌شود اگر روحیه دفاع مقدس بر ارکان مسجد حاکم شود قطعاً مردم حضور پیدا می‌کنند مساجد فعال می‌شود اگر متولیان ارکان مسجد به معنای حقیقی دغدغه مطالبات رهبر حکیم انقلاب را داشته باشند قطعاً مساجد فعال می‌شود
ادارات قم در روزهای آخرهفته تعطیل شدند/ سه‌شنبه ساعت کار تا ۱۱صبح
روابط عمومی استانداری قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، ادارات قم روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری تعطیل و روز سه‌شنبه تا ساعت ۱۱ فعال خواهند بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد؛
جریمه ۲ میلیارد ریالی برای قاچاقچی لوازم خانگی در کنگاور 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از جریمه ۲ میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در کرمانشاه خبر داد.
روز‌های تلخ دولتی که پاسخگوترین رئیس جمهور را داشت!
این عدم حضور مسئولین استانداری کهگیلویه و بویراحمد در میان معترضین آن هم کارگرانی که سخت‌ترین زحمات را می‌کشند و کمترین دستمزد‌ها را دریافت می‌کنند مطلقا با سیاست، نظر و عملکرد شهید رئیسی که برای حل برخی مشکلات کارگران واحد‌های مختلف یا حل مشکلات مردم بار‌ها به یک استان سفر می‌کرد، همخوانی ندارد!
شهید رضایی‌نژاد برای پیشرفت علمی کشور عزمی راسخ داشت
امام جمعه ایلام با بیان اینکه شهید "داریوش رضایی‌نژاد" الگوی عملی و علمی برای جوانان استان است، گفت: پیشینه و آینده جمهوری اسلامی امیدآفرین است و به طور قطع با تلاش و همت جوانان، بر قله‌های ترقی قرار خواهد گرفت.
کاهش ۳ درصدی مصدومان ناشی از نزاع در البرز
مدیرکل پزشکی قانونی البرز با اشاره به مراجعه ۶ هزار و ۱۶۴ مصدوم به دلیل جراحات ناشی از نزاع در سه ماهه نخست امسال به این سازمان در استان گفت: در مقایسه با سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.
چگونگی تامین ارز برای واردات خودرو ابهام دارد
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر لزوم اصلاح آیین‌نامه واردات خودرو تاکید کرد و گفت: آیین‌نامه واردات خودرو با روح قانون سازگار نیست و باید ابهامات آن برطرف شود.
شهردار قوچان استیضاح نشد
نشست شورای اسلامی شهر قوچان برای استیضاح شهردار این شهر برگزار شد و پس از رای‌گیری اعضا، ابوالفضل فاضلی حق پناه شهردار قوچان باقی ماند.
استاندار: دولت سیزدهم متعهدانه در مسیر خاموشی مشعل‌های نفتی خوزستان گام برداشت
استاندار خوزستان از دولت سیزدهم به عنوان یکی از دولت هایی که متعهدانه در تلاش برای خاموشی مشعل های نفتی خوزستان گام برداشته یاد کرد و گفت: امسال ۲۲ مشعل دیگر در منطقه شرق کارون با بهره برداری از طرح های مختلف خاموش خواهد شد.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:
اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه در پی زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری کرمانشاه/زلزله خسارتی در پی نداشت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از اعزام تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر به منطقه در پی وقوع زمین‌لرزه خبر داد.
دستگیری ۵۷ خرده فروش و معتاد متجاهر در ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری توزیع کنندگان، خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد.
مصرف برق در استان مرکزی به مرز هشدار رسید
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: روزهای بسیار گرمی را سپری می‌کنیم و تقاضای مصرف برق امروز به بیش از ۱۴۰۰ مگاوات رسیده است.
بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به تب دنگی کنترل ناقل بیماری است
رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: انتقال تب دنگی از طریق پشه آئدس بوده و بهترین راه برای جلوگیری از آن کنترل ناقل بیماری است.
پایداری شبکه برق با مشارکت شهروندان در کلانشهر اهواز میسر خواهد شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شهروندان کلانشهر اهواز و شهرستان‌های تابعه این شرکت با مدیریت مصرف هرچه بیشتر در پایداری شبکه به صنعت برق کمک کنند.
گلایه فرماندار همدان از بنیاد مسکن به‌خاطر خلف وعده افتتاح پروژه‌های مسکن/ مردم روی قول و وعده‌های مسئولین حساب کرده اند
فرماندار همدان با گلایه‌مندی از بنیاد مسکن به خاطر تعویق مکرر وعده‌های بهره‌برداری مسکن نهضت ملی گفت: بنیاد مسکن وعده افتتاح پروژه ۶۹۰ واحدی را در هفته دولت داده بود که با میزان پیشرفت فعلی این وعده عملی نخواهد شد.