مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر:

ثبت‌نام آزمون‌های سنجش مهارت تا 10 مهرماه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: ثبت‌نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و... 10 مهرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 26 September 2015
تابناک بوشهر: عبدالرسول کازرونی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری آزمون سنجش مهارت در استان بوشهر اظهار داشت: ثبت‌نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و... به‌صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری که از ساعت 8  صبح 31 شهریورماه آغازشده تا ساعت 24 دهم مهرماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بیان کرد: پنجمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها (صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و...) سال جاری در تاریخ 23 مهرماه برگزار می‌شود.

عبدالرسول کازرونی درخصوص نحوه ثبت‌نام متقاضیان در بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها(صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و...) بیان داشت: داوطلبان می‌توانند از تاریخ 31 شهریورماه تا دهم مهرماه با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری در حرفه موردنظر خود ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها( صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و...) باید پس از ثبت‌نام در آزمون در روزهای 21 و 22 مهرماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

کازرونی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین‌شده مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتیکه متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن‌های 33551504 و 33554944 یا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس بگیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار