ابلاغ حدود ۲۵۵ میلیارد ریال اعتبار آبرسانی عشایر خراسان شمالی

معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر خراسان شمالی گفت: حدود ۲۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های آبرسانی به عشایر استان ابلاغ شد که اجرای این طرح ها شتاب می گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ 27 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،رضا قربانی اظهار داشت: حدود ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های ناتمام آبرسانی و حدود ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۲ پروژه جدید ابلاغ شده است.

 

وی افزود: اکنون هشت پروژه آبرسانی به عشایر استان ناتمام است که ۶۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرای آن در مرحله نخست حدود ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است. 

 

وی اظهار داشت: پروژه های ناتمام آبرسانی به عشایر شامل آبرسانی به عشایر محله چشمه گنجی، نیکروها و جیران سو در مانه و سملقان، بهسازی چشمه ها در شیروان و آبرسانی به عشایر گلیل در شیروان، بهسازی چمشه های فاروج و آبرسانی به عشایر سرخ چشمه در اسفراین است. 

 

قربانی افزود: تکمیل این هشت پروژه حدود ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و امید می رود بتوانیم با تخصیص منابع به اجرای آن سرعت دهیم.

 

 معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اکنون ۶۴ درصد از عشایر استان از آب پایدار بهره مند هستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار