کاهش ۵۰ درصدی هزینه دریافت تسهیلات مسکن

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد: هزینه دریافت تسهیلات ساخت و تعمیر مسکن تا ۲۵ دی ماه، ۵۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 17 December 2021

محمد غفوریان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد درباره طرح جدید بانک مسکن برای ارائه تسهیلات گفت: به منظور رفاه حال مشتریان و کاهش هزینه‌های مرتبط با اخذ تسهیلات و در آستانه هشتاد و سومین سالروز تاسیس بانک مسکن، طرح ۸۳ را از امروز اجرا کرده و تا ۲۵ دی ماه ادامه دارد.کاهش ۵۰ درصدی هزینه دریافت تسهیلات مسکن


وی افزود: متقضایان دریافت وام مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم، صرفا برای ۵۰ درصد میزان تسهیلات خود اقدام به خرید اوراق کرده و ۵۰ درصد باقیمانده، بدون خرید اوراق و از محل تسهیلات بدون سپرده پرداخت می‌شود.


مدیر شعب بانک مسکن استان اظهار داشت: پیش از این برای دریافت تسهیلات ۳۲۰ میلیون تومانی خرید و ساخت، باید ۶۴۰ برگ اوراق خریداری و به بانک ارائه می‌شد، که هم اکنون ۳۲۰ برگ تقلیل یافت.


غفوریان ادامه داد: برای تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی نیز به خرید ۱۶۰ برگ اوراق حق تقدم نیاز بود که در این طرح به ۸۰ برگ کاهش یافته است.


وی تصریح کرد: زوجین برای خرید و تعمیر منزلی که نیاز به تعمیر دارد، ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند، به شرطی که واحد مسکونی حداکثر ۲۵ سال قدمت و دارای سند مالکیت و پروانه و پایان کار باشد.


غفوریان خاطرنشان ساخت:این طرح سبب می‌شود تا هزینه دریافت تسهیلات به یک دوم کاهش یافته و فرصت مناسبی برای متقاضیانی است که می‌خواهند از محل اوراق حق تقدم، اقدام به دریافت تسهیلات ساخت یا تعمیر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار