مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:

در صنعت نیشکر علم و عمل عجین شده است

دکتر عبدعلی ناصری یکشنبه (۱۷ بهمن ماه) در حاشیه سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید استان خوزستان با بیان این مطلب، گفت: نیروی انسانی نقشی محوری در پیشبرد اهداف صنعت نیشکر دارد و به همت این نیروی متخصص و جهادی، شرکت توسعه نیشکر توانسته به سلامت از بحران‌ها عبور کند.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 07 February 2022

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی «عجین شدن علم و عمل» را عامل کسب موفقیت‌ها و نوآوری‌های این صنعت دانست و تاکید کرد که تخصص و تلاش جهادی همه کارکنان رونق تولید را علی‌رغم دو بحران‌ سیلاب و خشکسالی، رقم زده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری یکشنبه (۱۷ بهمن ماه) در حاشیه سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید استان خوزستان با بیان این مطلب، گفت: نیروی انسانی نقشی محوری در پیشبرد اهداف صنعت نیشکر دارد و به همت این نیروی متخصص و جهادی، شرکت توسعه نیشکر توانسته به سلامت از بحران‌ها عبور کند.

وی به خسارت بی‌شمار مزارع نیشکر در سیلاب فروردین سال ۹۸ اشاره کرد و بیان داشت: تلاش شبانه‌روزی کارکنان موجب شد صنعت نیشکر از این بحران گذر نماید و در سال جاری نیز با وجود خشکسالی بی‌سابقه، با توکل به خداوند و تلاش بی‌وقفه پرسنل، با کمترین زیان‌ها از خشکسالی عبور کردیم و پیش بینی می‌شود بیش از ۵۳۰ هزار تن شکر تولید شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی رتبه‌های کسب شده از سوی کارکنان و واحدهای نیشکری در جشنواره امتنان را تبریک گفت و اظهار داشت که تلاشگران نیشکر همواره کوشش در راه توسعه، اقتدار و سرافرازی کشور را در سال مزین به تولید، سرلوحه اصلی کاری خود قرار داده‌اند.

در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در صدر برترین‌های خوزستان قرار گرفت.

در این جشنواره از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان مدیر واحد تولیدی نمونه استانی قدردانی شد.

دو نشان برتر کارگر نمونه استانی و سه رتبه برتر کارگروه نمونه جشنواره نیز در دستان نخبگان نیشکر قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار