برترین‌های مسابقه شتردوانی نهبندان مشخص شدند

مدیرروابط عمومی و امور فرهنگی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان جنوبی گفت: اکبری بر سکوی قهرمانی مسابقات شتردوانی نهبندان ایستاد.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ 29 September 2015

علیرضا چاجی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای ترویج ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات قهرمانی شتردوانی شهرستان نهبندان برگزار شد.
وی با اشاره به همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید کاوه چاهداشی نهبندان در برگزاری این رقابت‌ها، افزود: تعداد 16 نفر شترسوار در مسابقات شتر دوانی روستای چاهداشی نهبندان با یکدیگر به رقابت پرداختند و مسافت 2 کیلومتری را پیمودند.
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این مسابقه اکبری بر سکوی نخست ایستاد، فرخ‎زاد نایب قهرمان شد و کاظمی مقام سوم را از آن خود کرد.
چاجی با بیان اینکه شهرستان نهبندان از ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی در حوزه بازی‌های بومی محلی برخوردار است و تاکنون مسابقات شتر دوانی زیادی در این منطقه برگزار شده است، تاکید کرد: روستای چاهداشی نهبندان می‌تواند به عنوان قطب شتر دوانی خراسان جنوبی مطرح شود.
وی یادآور شد: تاکنون خراسان جنوبی میزبان دو مسابقه شتر دوانی کشوری در کویر حلوان طبس بوده و جزو سه تیم برتر مسابقات معرفی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار