پیام تسلیت فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب در پی شهادت دو خلبان ارتش

امیر سرتیپ حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب در پی شهادت دو خلبان نیروی هوایی ارتش و همشهری و هم وطن تبریزی در پی سانحه جنگنده آموزشی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۳۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸ 22 February 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، امیر سرتیپ حاجیلودر پی شهادت دو خلبان نیروی هوایی ارتش تسلیت گفت در این پیام آمده است :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
 
الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
 
بلندای آسمان، جایگاه و مُلک ابدی سبک بالانی است که برای اقتدار وطن و حفظ حریم این خاک جانشان را خالصانه در کف دست گرفته و به دیدار معبود شتافتند.
 
انتشار خبر سقوط جنگنده آموزشی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که نقش مهم و تاثیر گذاری در طول هشت سال دفاع مقدس داشته و بعد از آن در حفاظت از آسمان کشور عزیزمان جانفشانی دارد با شهادت دو تن از خلبان، سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه‌زاد و هم وطن و همشهری عزیزمان موجب ماتم و اندوه هم قطاران ارتشی در قرارگاه منطقه ای شمالغرب گردید.
 
با ادای احترام به ساحت مقدس دلاورمردان و شهدای گلگون کفن این مرز پرگهر، شجاعت و رشادت مثال زدنی خلبان‌های عزیزمان که مانع از برخورد هواپیما به ساختمان‌های مسکونی شدند را می‌ستاییم و به روان پاک آن‌ها درود و سلام میفرستیم.
 
شهادت پرافتخار این عزیزان را محضر مبارک حضرت مهدی (عج) و پیشگاه رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی و خانواده محترم این شهیدان بزرگوار تهنیت و تسلیت گفته و با تاسی به آیه شریفه «الَّذينَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا في سَبيلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ ۚ وَأُولٰئِكَ هُمُ الفائِزونَ» صبر پیشه می کنیم.
 
رجا واثق داریم که روح پرفتوح این شهیدان بزرگوار قرین آرامش خواهد بود و راهشان را شاگردان آن عزیزان برای اعتلای هرچه بیشتر نام ایران عزیزمان ادامه خواهند داد.
 
سرتیپ حاجیلو
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار