مسئول حوزه شهرسازی شهرداری یاسوج:

طایفه‌گری در یاسوج بر اجرای قانون تاثیرگذار است

مسائلی مانند طایفه‌گری در یاسوج بر اجرای قانون تاثیرگذار بوده و در برخی موارد باعث می‌شود تا آن به درستی اجرا نشود
کد خبر: ۱۰۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 30 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فرزاد بابکان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نظارت بر صدور پروانه، ساخت و ساز‌ها، کاربری‌ها و پیشنهاد پیرامون تغییر کاربری‌ها، رشد و توسعه کاربری شهر‌ها، جرائم از جمله حریم رودخانه‌ها، فرودگاه و آثار طبیعی و غیرطبیعی و تعیین میزان و نحوه تخلفات مهندسین ناظر از وظایف حوزه شهرسازی شهرداری است.

مسئول حوزه شهرسازی شهرداری یاسوج، تعیین میزان و نحوه تخلفات از پروانه‌های ساختمانی، صدور مجوز دیوارکشی زمین‌های بایر موجود در منطقه با رعایت قوانین و مقررات، عضویت در کمیسیون‌های شهرداری، نظارت بر طرح‌های تفصیلی، نظارت بر عملکرد واحدهای مربوطه و سایر اموری که از طرف مافوق ارجاع داده می‌شود را از دیگر وظایف این حوزه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد از مردم قوانین مشخص شده توسط شهرداری را رعایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مسائلی مانند طایفه‌گری در یاسوج بر اجرای قانون تاثیرگذار بوده و در برخی موارد باعث می‌شود تا آن به درستی اجرا نشود.

این مسئول در ادامه به همکاری ویژه سازمان شهرسازی با افرادی که کارهای خود را طبق قوانین مشخص شده انجام می‌دهند اشاره و تصریح کرد: پاسخ سریع به مکاتبات افرادی که قوانین را رعایت می‌کنند از جمله تشویق‌هایی است که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: البته برای افرادی که قوانین را رعایت نمی‌کنند نیز جرائمی در نظر گرفته می‌شود که معرفی آن‌ها به مراجع ذی‌صلاح از جمله کمیسیون مالی و برخورد قانونی با آن‌ها از مهم‌ترین این جرائم است.

مسئول حوزه شهرسازی شهرداری یاسوج عنوان کرد: ناظران سازمان نظام مهندسی و شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش به این سازمان، کیفیت کار را بالا ببرند.

بابکان ضمن تاکید بر رعایت قانون توسط مردم گفت: اگر مردم به قوانین توجه کرده و طبق آن کارهای خود را انجام دهند به نظم عمومی و بهبود در کیفیت کار شهرداری کمک خواهند کرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار