مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبر داد؛

افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری خانواده شهدا و جانبازان در سال آتی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری خانواده شهدا و جانبازان در سال آتی، گفت: ۵ هزار خانواده شهید در گیلان از این موضوع بهره مند می شوند
کد خبر: ۱۰۳۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ 14 March 2022

 

 

 

 

 

 

تعریف برنامه‌های راهبردی و استفاده از نخبگان برای توسعه|پیشبرد..

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبر داد؛

افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری خانواده شهدا و جانبازان در سال آتی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری خانواده شهدا و جانبازان در سال آتی، گفت: ۵ هزار خانواده شهید در گیلان از این موضوع بهره مند می شوند.

به گزارش تابناک گیلان محمدرضا داوطلب شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران اظهار کرد: استاندار گیلان و نمایندگان مجلس باید برای ایجاد شغل و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و جانبازان اقدام ویژه ای در سال پیش رو انجام دهند تا آرامش خاطر به خانواده ایثارگران استان برگردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به جذب ۲ هزار نفر از جانبازان و ایثارگران در دستگاه‌های دولتی، گفت: ۵۷۰ نفر نیز تسهیلات اشتغال زایی از بنیاد دریافت کردند

 

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را از جمله رسالت‌های بنیاد شهید دانست و افزود: ایجاد طرح سپاس، غرس نهال به نام شهدا، ساخت تله فیلم درباره شهید انصاری، ساخت ۴ مستند درباره ۴ سردار شهید گیلانی و دیدار با ۱۱۰ جانباز از جمله اقدامات بنیاد در سال ۱۴۰۰ است.

داوطلب با بیان اینکه بیش از ۲۶ هزار ایثارگر گیلانی تحت پوشش بیمه همگانی هستند، تصریح کرد: ۵۱ هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز بیمه تکمیلی دریافت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان افزود: ۳۵۷ مرکز درمانی به خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران گیلانی خدمات ارائه می‌دهند و هدف ما نیز توانمندسازی ایثارگران ابعاد مختلف است.

وی با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری خانواده شهدا و جانبازان در سال آتی، گفت: ۵ هزار خانواده شهدای استان از این افزایش حق پرستاری بهره مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار