مشعل گاز چند روستا در طالقان به زودی روشن می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: منافع تصمیم‌گیری‌ها در طالقان باید به مردم برسد؛ چراکه ثمره مصوبات، احیای روستاها، توسعه سرمایه‌گذاری و بسترسازی باید برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان باشد.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 14 April 2022

مشعل گاز چند روستا در طالقان به زودی روشن می‌شود

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در بازدید از شهرستان طالقان و جلسه بررسی طرح تفصیلی این شهرستان با اشاره به اینکه این بازدید میدانی با همراهی مدیران مربوطه صورت گرفت، اظهار کرد: اجرای طرح تفصیلی شهر و طرح هادی تعدادی از روستاهای شهرستان طالقان مورد مطالبه مردم است.

وی ادامه داد: این موضوعات بسیار حائز اهمیت هستند و در آینده طالقان تأثیر بسزایی دارند، بنابراین ضرورت دارد که با حساسیت ویژه‌ای بررسی شوند.

عبداللهی گفت: منافع تصمیم‌گیری‌ها در طالقان باید به مردم برسد؛ چراکه ثمره مصوبات، احیای روستاها، توسعه سرمایه‌گذاری و بسترسازی باید برای بهره برداری از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسیرهای کوهستانی و صعب‌العبور روستاهای طالقان، روند گازرسانی را با مشکل مواجه می‌کند و برای این امر باید چاره اندیشیده شود، البته این روند در حال اجرا است و به‌زودی مشعل گاز چند روستا در طالقان روشن خواهد شد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: موضوع حریم رودخانه و مسائل حوزه منابع طبیعی را در اجرای طرح‌ها در طالقان، مدنظر داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار