شاه داعی الله میزبان روزه داران شب قدر می شود

بقعه متبرکه شاه داعی الله شیراز به‌مناسبت فرارسیدن شب‌های قدر برنامه‌های مختلفی برای نیایشگران این شب‌ها تدارک دیده است.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 18 April 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: بقعه متبرکه شاه داعی الله شیراز در شب‌های پر خیر و برکت قدر میزبان روزه‌داران و مؤمنان خواهد بود و مراسم نیایش با حضور گسترده مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.

ویژه‌برنامه‌های لیالی قدر در این بقعه متبرکه با مداحی مداحان اهل بیت(ع) حبیب بردیده، علی پاکیزه، قاسم زارع، امیرحسین رهنما و هادی خلقی از ساعت ۲۳ آغاز خواهد شد.

تلاوت قرآن کریم از ساعت ۲۳ تا ۲۳:۱۵، قرائت دعای جوشن کبیر از ساعت ۲۳:۲۰ تا ساعت یک بامداد، نیایش به درگاه باری‌تعالی با دعای ابوحمزه ثمالی از ساعت ۱:۱۵ تا ۲:۱۵ بامداد و اجرای مراسم ویژه دعای قرآن از ساعت ۲:۳۰ تا ۳ بامداد از جمله برنامه‌های شب‌های قدر در جوار مضجع شریف سیدنظام‌الدین محمود(ع) مشهور به شاه‌ داعی الی‌الله شیراز است.

اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز، مرکز اُفق آستان مقدس بقعه شاه داعی الی‌الله و پایگاه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین(ع) و هیئت جنت‌الحسین(ع) از عموم مردم شیراز برای شرکت در این مراسم‌های معنوی و روحانی در شب‌های قدر دعوت به عمل آورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار