حذف متقاضیان نهضت ملی مسکن که با دریافت پیامک به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نکنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک دریافت می‌کنند اگر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نکنند حذف می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ 11 May 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: متقاضیانی که تاکنون چندین مرحله پیامک دریافت کرده اند و به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نکرده اند پرونده آنان رد درخواست و از طرح نهضت ملی مسکن حذف خواهند شد.

او دامه داد: تاکنون ۴۱۵ هزار و ۸۵۸ نفر برای ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد تاکنون ۶۲ هزار نفر به صورت نهایی تایید شده اند و ۱۷۸ هزار نفر نیز در حال بررسی هستند که از این تعداد ۴۲ هزار نفر مربوط به شیراز و شهر جدید صدرا و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌های استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: ۱۷۵ هزار نفر نیز تاکنون به دلیل نداشتن شرایط لازم که همان شرایط فرم "ج"، سابقه مالکیت و سابقه سکونت هست از طرح نهضت ملی رد درخواست و حذف شده اند.

طالبان متذکر شد: در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ۸۴ شهر تاکنون ثبت نام انجام شده است که این اداره کل با سایر اداره ها و ارگان‌های عضو شورای مسکن استان و دیگر دستگاه‌ها مکلف به تامین زمین و ساخت مسکن در آن شهر‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: تاکنون برای اجرای این طرح بزرگ ملی ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار زمین مهیا شده که تلاش برای افزایش این مقدار زمین ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار