میزبانی شهرستان های خفر از رویدادهای فرهنگی و گردشگری

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خفر گفت: از این پس، شهر خاوران مجری رویداد روز صنایع دستی در ۲۰ خرداد، روستای کراده، برگزارکننده جشنواره گل نرگس و روستای فتح‌آباد، برگزارکننده یادمان یاس کبود به طور سالانه در شهرستان خفر خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 13 June 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علی اصغر طاهری افزود: از همه علاقه‌مندان، اهل ذوق و فکر دعوت می‌کنیم که برای برگزاری روز صنایع دستی سال ۱۴۰۲ کارگروه این برنامه را مورد راهنمایی و مشاوره خود قرار دهند.

وی ضمن تشکر از بانوان و اعضای کمیسیون امور بانوان شهر خاوران، بخش راهگان و گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع)، بیان کرد: تشکیل کلبه هنرمندان و کارآفرینان شهرستان خفر حاصل برنامه سال ۱۴۰۱ در روز صنایع دستی بود.

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خفر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت خوب بومگردی‌های شهرستان خفر برای اقامت گردشگران این رویدادها اظهار کرد: در ماه گذشته بوم‌گردی شاهنامه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و زیربنای ۲۰۰ مترمربع دارای ۳ اتاق و ظرفیت ۱۰ نفر ایجاد شده به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این اقامتگاه بوم‌گردی برای ۳ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خفر گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال واقع در شهرستان خفر ، شهر باب انار ، محله شهر خفر راه‌اندازی شده است.

این اقامتگاه یکی از ۱۷۱ اقامت گاه بومگردی استان فارس و چهارمین اقامتگاه بومگردی در شهرستان خفر است.

شهرستان خفر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار