دختر 8 ساله ای که گروگان گرفته شده بود به آغوش خانواده بازگشت

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: دختر بچه ۸ ساله که در بخش فورگ این شهرستان گروگان گرفته شده بود از چنگال آدم‌ربا با هوشیاری پلیس این شهرستان رها شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 07 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ علیرضا نوشاد در این باره گفت: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد یک سواری پژو پارس این کودک که در حال بازی جلوی منزلشان بوده را ربوده و به سرعت از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و پس از چند ساعت ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری سواری پژو پارس را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
نوشاد با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده دختر بچه ربوده شده را رها و مجددا فرار کرد، ادامه داد: با توجه به تاریکی هوا راننده که عرصه را بر خود تنگ دیده بود از خودرو پیاده و به سمت باغات و کوه‌های اطراف نیز متواری شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری آدم‌ربا و علت آدم‌ربایی با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و به شدت برخورد می‌کند.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری از مرکز استان فارس قرار دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار