راهبرد دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است

حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه امروز راهبرد دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است، ابراز کرد: همه ما در مقابل توطئه دشمن وظیفه امید آفرینی داریم.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 16 July 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته داراب اظهار داشت: حمایت ازمدیران پرتلاش و جهادی استان و شهرستان باعث امیدواری و کم شدن میزان آسیب‌های اجتماعی و رشد و توسعه فارس خواهدشد.

وی تصریح کرد: تضعیف و تخریب چهره‌ها ومدیران جهادی و انقلابی حربه‌ای علیه مسیر تحول و انقلابی گری دولت است.

خطیب جمعه داراب متذکر شد: پس از روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، تخریب چهره‌ها و مدیران انقلابی به عنوان یکی از حربه‌های سنگ اندازی علیه مسیر تحول و انقلابی گری دولت استفاده می‌شود.

حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه امروز راهبرد دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است، ابراز کرد: همه ما در مقابل توطئه دشمن وظیفه امید آفرینی داریم.

وی با ذکر این مهم که دشمن با دشمنی ذاتی خود در تلاش است تا با بزرگ نمایی مشکلات و ایرادات موجود کام مردم را تلخ کند، خاطرنشان کرد: مسئولیت ما در این برهه حساس کنونی این است که با گفتار و رفتارمان مردم را بیش از پیش امیدوار کرده و ازاین طریق آنها را در پیشرفت امور، بیشترمشارکت دهیم.

امام جمعه داراب با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند تضعیف ایمان دینی، تضعیف امید و خوش‌بینی به آینده کشور از جمله مؤلفه‌های جنگ نرم علیه ملت است و القای بی‌آیندگی، بن‌بست و اینکه مسئولان اداره کشور را بلد نیستند از جمله کارهای بدخواهان ایران است» یادآور شد: مدیران بار سنگین مشکلات مردم را بر دوش دارند و با تضعیف آنها، نه تنها فشارها و مشکلات کم نمی‌شود بلکه مضاعف می‌شود.

خسروی بر لزوم‌حمایتهای همه جانبه از مدیران جهادی تاکید کرد و بیان داشت: باید از مدیران پرتلاش و جهادی حمایت کنیم تا امیدوارانه میزان آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان داراب در بخش دیگری از خطبه‌های خود ضمن تبریک عید غدیر و گرامیداشت این واقعه بزرگ اذعان کرد: ویژگی عینی و محسوس اهل غدیر در زمان حاضر، مرزبندی شفاف با دشمنان نظام ولایت فقیه است.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار