افزایش ۳۰ درصدی ترافیک با بازگشایی مدارس البرز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک درون شهری در شهرستان های این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 01 October 2022

افزایش ۳۰ درصدی ترافیک با بازگشایی مدارس البرز

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهارداشت: همزمان با بازگشایی رسمی کلاس های دانشگاه ها و مدارس گره ترافیکی دربرخی معابر شهری استان البرز به وجود آمده که همکاری بیش از پیش شهروندان موجب مهار بار ترافیکی خواهد شد.

وی اضافه کرد : نیروهای پلیس راهور برای روان سازی ترافیک  در معابر اصلی شهرهای استان البرز مستقر شده اند.

رحمتی پور گفت: انجام هرگونه عملیات عمرانی، حفاری دستگاه ها در معابر شهری که منجر به افزایش ترافیک شود ممنوع بوده و طبق مصوبه شورای ترافیک  به منظور ارتقای ایمنی در امر عبور و مرور،اجرای عملیات عمرانی به جز موارد ضروری و وتردد کامیون ها در سطح معابر شهر از ۶ صبح تا ساعت ۲۱ تا ۲۰ مهرماه جاری ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: نیروهای پلیس اعم از ستادی و صف با تمام امکانات برای تسهیل در عبورو مروربرای نظم بخشی به معابر شهری حضور خواهند داشت تا از هرگونه گره ترافیکی در معابر عمومی کاسته شود.

رحمتی پور خاطرنشان کرد:  والدینی  که قصد همراهی  دانش آموزان خود را  با وسیله نقلیه شخصی دارند نسبت به قوانین و مقررات رانندگی توجه ویژه داشته و  از تخلفات ساکن که باعث مسدود شدن معابر منتهی به مراکز آموزشی می شود خودداری کنند.

وی گفت: والدین اصرار بر پیاده کردن فرزندنشان در جلوی درب مدارس نداشته باشند و  به منظور جلوگیری از انسداد معبر در محلی مناسب خودروی شان را متوقف کنند.

اکنون ۵۲۰ هزار دانش آموز درمقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار