معاون آموزشی دانشگاه

سه مرکز آموزش عالی سلامت در شهرستانهای استان راه اندازه شد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ورود تعداد ۸۰۴ دانشجوی جدید به این دانشگاه برای تحصیل در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ 09 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر جهانگیر عبدی اظهار کرد: تعداد کل دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ۲۸۹۳ نفر و تعداد اعضای هیئت علمی نیز ۲۱۰ نفر است که
وی تعداد دانشجویان ورودی امسال را ۸۰۴ نفر اعلام کرد و گفت: از دانشجویان ورودی جدید امسال، ۵۶۵ دانشجو از طریق کنکور سراسری، ۱۴ دانشجو در رشته‌های دستیاری اطفال و داخلی، ۴۲ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، ۳۳ دانشجوی بین الملل و ۱۵۱ دانشجو نیز در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی ایلام ۳۲ رشته تحصیلی دارد، افزود: کلاس درسی دانشجویان در رشته‌های دکترای حرفه‌ای پزشکی و دندانپزشکی، دکترای تخصصی (phd پژوهشی)، دستیاری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی به طور رسمی از ۹ مهر آغاز شده است.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: امسال خوشبختانه سه مرکز آموزش عالی سلامت در شهرستان‌های دهلران، آبدانان و دره‌شهر راه‌اندازی شده و ۵رشته به مجموعه رشته‌های تحصیلی دانشگاه نیز اضافه شده است.

عبدی گفت: در سال تحصیلی جدید در مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان دهلران رشته‌های کارشناسی پرستاری، کاردانی مبارزه با بیماریها و کاردانی بهداشت خانواده و در مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان آبدانان رشته کاردانی مبارزه با بیماریها و در مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان دره شهر نیز کاردانی بهداشت خانواده آغاز به کار خواهند کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار