الگوگیری از حضرت زهرا(س) باعث خنثی شدن هجمه‌های فرهنگی دشمن می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: الگوگیری بانوان ایران اسلامی از سیره اهل بیت(ع) به خصوص حضرت زهرا(س) باعث خنثی شدن هجمه‌های فرهنگی دشمن می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ 13 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن ضرورت پرداختن به زندگی ائمه اطهار (ع) و الگوگیری از این بزرگواران را صد چندان می‌کند، چرا که تنها از این طریق است که می‌توان با این حربه دشمن مقابله کرد و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرد.
امام جمعه اراک گفت: رهبر معظم انقلاب ستون وحدت ملت ایران و عامل اقتدار نظام اسلامی است.
وی یادآورشد: ایران اسلامی به برکت روشنگری و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوج اقتدار، قدرت و عزت است.
وی در ادامه سخنان خود توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به حریم مرجعیت و ولایت ،اظهار داشت: ملت ایران پاسداری از حریم ولایت، حفظ وحدت و یکپارچگی ملی و صیانت از آرمان های امام راحل را وظیفه خود می‌داند و تحت هیچ شرایطی از مسیر انقلاب اسلامی خارج نمی‌شود.
امام جمعه اراک بیان کرد: غربی‌ها به دنبال گاو شیرده و غارت منابع هستند و می‌خواهند استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران را بگیرند و این را بدانند این ملت آزاده تحت تاثیر گرگ‌های آدم خوار قرار نمی‌گیرد.
آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: ولایت فقیه و وحدت ملی از شاخص‌های اصلی در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و دشمنان نظام برای تضعیف ایران اسلامی این مؤلفه ها را نشانه گرفته‌اند، بنابراین صیانت از جایگاه ولایت و وحدت ملی باید سرلوحه امور آحاد ملت قرار گیرد.
وی در ادامه سخنان خود الگوگیری بانوان از حضرت زهرا(س) را موجب تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و گفت: حضرت زهرا (س) الگوی کامل یک انسان است که باید مسئولان فرهنگی و تبلیغی کشور در معرفی ابعاد شخصیتی این بزرگوار به مردم به ویژه نسل جوان بیش از پیش تلاش کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروزه دشمنان با تضعیف ارزش‌های دینی در جامعه به دنبال انحراف نسل جوان و اهداف شوم خود هستند که تقویت بصیرت و تبیین فرهنگ اهل بیت(ع) می‌تواند توطئه‌های آنان را خنثی کند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: شاخص‌ترین الگو برای بانوان حضرت زهرا(س) است و نگاه فاطمی باید در همه بخش‌های جامعه و نظام اسلامی جاری و نهادینه شود و ملت ایران با تاسی به فرهنگ فاطمی می‌تواند قله‌های بلند پیشرفت و سعادت را طی کند.
امام جمعه اراک با اشاره به آغاز هفته فرهنگی خمین از امروز، بیان کرد: تشریح و تبیین ابعاد شخصیتی و علمی امام راحل باید محور و رویکرد اصلی برنامه‌های این رویداد فرهنگی باشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر طاغوتیان و زورگویان جهان مسیر تاریخ بشریت را تغییر داد و اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و لازم این مهم برای نسل جوان تبیین شود.
وی بیان کرد: امام خمینی(ره) دانشگاه اهل بیت(ع) را با تشکیل انقلاب اسلامی را اندازی کرد و شخصیت بزرگ و نورانی حضرت امام(ره) در پرتو نورافشانی حضرت محمد مصطفی(ص) شکل گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار