کسب رتبه دوم رشد توسعه آموزش‌ فنی و حرفه‌ای و کاردانش توسط آموزش و پرورش خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان موفق به کسب رتبه دوم کشور در شاخص رشد توسعه کمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ 29 January 2023

به گزارش ایرنا ، مسعود حمیدی نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از راهبردهای اصلی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان توسعه کمی و کیفی حوزه آموزش‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش است و بر این اساس، با برنامه ریزی مدون موفق به کسب رتبه دوم کشوری در شاخص توسعه کمی آموزش های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شدیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در موارد مختلف تاکید فراوانی بر لزوم گسترش و بسط آموزش‌های مهارتی در جامعه داشتند و همواره بر لزوم زمینه سازی لازم برای تقویت و افزایش بخش‌های مربوط به فنی و حرفه‌ای تاکید دارند که باید به عنوان نقشه راه متولیان تعلیم و تربیت در دستور کار قرار گیرد.

حمیدی نژاد ادامه داد: آموزش و پرورش خوزستان تمام تلاش خود را در راستای ارتقای شاخص‌های کیفی آموزشی و تربیتی به کار خواهد بست تا شاهد پیشرفت‌های خوبی در همه حوزه‌ها از جمله آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش باشیم.

یکی از اهداف مجموعه آموزش و پرورش توسعه هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای و ترغیب دانش آموزان برای گرایش به رشته‌های فنی است.

۴۵۰ هنرستان در خوزستان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار