انعقاد تفاهم نامه چهار جانبه در راستای همکاری علمی و پژوهشی در خوزستان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تفاهم نامه همکاری چهارجانبه در زمینه همکاری علمی، مشاوره ای و پژوهشی بین چهار دستگاه اجرایی استان خوزستان منعقد شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 05 February 2023

حمیدرضا فلاح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت صنعتی ، اداره کل صمت ، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ولی عصر (عج) و شرکت شهرک های صنعتی خوزستان منعقد شده است.

وی گفت: این تفاهم نامه در راستای ایجاد شبکه علمی و ترویجی و آموزشی به منظور توسعه تسهیل گران بسیج کارخانجات استان، آموزش به مدیران کارخانجات در حوزه کسب و کار، عارضه یابی و بهره وری بنگاه های اقتصادی و برگزاری تورهای آموزشی ، علمی و ترویجی به منظور توسعه دانش و مهارت های علمی کارخانجات منعقد شده است.

مدیر کل صمت خوزستان ، شناسایی و حمایت از مدیران فعال و مبتکر و مخترع، اجرای پروژه های تحقیقاتی و کاربردی و استفاده از امکانات و تجهیزات آموزشی در برگزاری دوره ها و همایش ها را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی ادامه داد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، مشاوره ای، تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته به منظور برطرف نمودن نیازهای کارخانجات در استان خوزستان است.

در خوزستان ۲هزار واحد تولیدی وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار