افتتاح ششمین المپیاد ورزشی محلات مشهد

ششمین المپیاد ورزشی محلات مشهد‌، یادبود شهدای ورزشکار هشت سال دفاع مقدس در بخش آقایان پنجشنبه شب در محل سالن ورزشی بهشتی با حضور ٣هزار و ۵٠٠‌ورزشکار منتخب مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 11 October 2015
در این مراسم که با حضور همه تیم‌های ورزشی برگزار شد علاوه بر حضور شهردار مشهد و برخی مدیران ارشد شهرداری‌، خانواده شهدای ورزشکار و پیش‌کسوتان ورزش در رشته‌های مختلف‌، داوران بنام کشور، بازیکنان تیم‌های مختلف ورزشی حاضر در لیگ‌های کشور و مسئولان ورزشی استان هم حضور داشتند. محسن ترکی، حسن کامرانی‌فر، امیر توکلیان‌، کاظم مستحقی‌راد(سرمربی تیم پینگ پنگ ایران)، حسین بادامکی، حاج مهدی قیاسی، قاسم زرد‌کانلو، هاشم رهباردار، محمد مهدیزاده، علی زهی و سعید آثم (پیش‌کسوت ملی‌پوش بسکتبال)، قندی (داور ملی هندبال)، قوچان‌نژاد، پوررضایی و... از چهره‌های سرشناش ورزش شهر و استانمان در این مراسم بودند.

در ابتدای این مراسم شهردار به اهمیت نقش ورزش در سلامت روح و جسم و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی اشاره کرده و مسابقات ورزشی را زمینه‌ای برای توسعه ورزش همگانی و تقویت هویت محله‌ای و رشد استعدادهای ورزشی شهروندی دانست. صولت مرتضوی گفت: همچنین مسابقات محلات زمینه‌ای سالم برای پر‌کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است و حرکتی مفید و سازنده به شمار می‌رود.

سرپرست اداره تربیت بدنی شهرداری مشهد درباره این مسابقات گفت: مسابقات در ١٧‌رشته ورزشی شامل فـوتبال‌، فـوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، پینگ‌پنگ، کشتی، دارت، طناب‌کشی، هفت‌سنگ، دو‌و‌میدانی، کبدی، فوتبال دستی، بدمینتون، اسکیت‌، تکواندو و جودو برنامه‌ریزی شده است.

مجتبی مجد افزود: مرحله مقدماتی المپیاد ورزشی محلات مشهد در سطح مناطق سیزده‌گانه شهرداری در ۵‌رشته ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال و پینگ‌پنگ با حضور ٣۶‌هزار و ٢٩۴‌نفر در قالب ٣هزار و ۶٠‌تیم و برگزاری ٩هزار ۵٩٨‌مسابقه به اتمام رسیده که برگزیدگان مر حله مقدماتی شناخته شده و در این مراسم از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار