شتاب‌دهی به طرح‌های بنیاد مسکن در خوزستان

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: امیدواریم به طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خوزستان شتاب داده شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ 10 May 2023

اکبر نیکزاد در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن خوزستان که امروز ۲۰ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همه مردم خوزستان در جریان فعالیت‌های آقای جنتی مدیرکل قبلی بنیاد مسکن خوزستان هستند و با توجه به انگیزه و دوندگی که او داشت اقدامات بسیار خوبی در حوزه بنیاد مسکن استان انجام شده است.

وی افزود: با توجه به درخواست وزیر راه و شهرسازی برای شتاب دهی به فعالیت‌های حوزه راه و شهرسازی استان تهران، آقای جنتی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران معرفی شده است.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: جایگزین کردن و انتخاب شخصی برای سکانداری بنیاد مسکن استان خوزستان بسیار دشوار بود اما با بررسی‌های انجام‌شده سرانجام آقای عمادی به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن این استان معارفه شد.

نیکزاد عنوان کرد: او یک مدیر کارآمد و جوان هستند که از استان خوزستان شناخت کافی دارند تا کارهای بنیاد در استان بر زمین باقی نماند. وی مدیرکل استان همجواربوده است و اشرافیت کامل بر کارها دارد و می‌تواند برای شتابدهی به کارهای بنیاد مسکن در خوزستان بسیار موثر باشد.

وی ادامه داد: امروز در مراسمی ایشان به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان معارفه و از زحمات آقای جنتی تقدیر شد. امیدواریم به طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خوزستان شتاب داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار