مشارکت بوشهری‌ها در انتخابات‌ها ۵ درصد بیشتر از میانگین کشوری است

بوشهر- سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر گفت: مشارکت مردم استان بوشهر در انتخابات‌های گذشته پنج درصد از میانگین کشوری بالاتر بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 10 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، خلیل رضایی صبح پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان‌های دشتی و تنگستان اظهار داشت: مهمترین رخداد سیاسی کشور انتخابات است.

وی اضافه کرد: انتخابات مظهر اقتدار نظام و رزمایش و همایش ملی و موجب بازدارندگی نظام در مقابل دشمن می‌شود.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر افزود: هر چه قدر میزان مشارکت مردم افزایش یابد موجب یاس و ناامیدی دشمنان و امیدواری نیرو‌های دلسوز انقلاب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان تقویت شود، گفت: در طول ۱۱ دوره انتخابات مجلس مشارکت مردم استان از میانگین کشوری پنج درصد بالاتر بوده است.

رضایی با تاکید بر اینکه زمینه انتخابات پرشور و باشکوه مردم فراهم شود؛ گفت: از بین چهار راهبردی که مقام معظم رهبری فرمودند مهمترین اصل مشارکت است.

وی بیان کرد: در انتخابات‌های مجلس در سطح استان میزان مشارکت مردم بالاتر از میانگین کشوری بوده است و در این بین حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان رتبه اول به خود اختصاص داده است.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر با تاکید بر اینکه انتخابات گذشته آسیب شناسی شود گفت: بر اساس قانون عوامل اجرایی باید از یک ماه قبل مشخص شده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار