دست سازه‌های کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی راهی مسیرهای پیاده‌روی اربعین شد

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از ارسال بیش از هزار دست سازه و هدیه کودکان و نوجوانان استان جهت توزیع بین مهمانان کوچک امام حسین(ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 21 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی از تولید بیش هزار دست سازه و بسته هدیه توسط کودکان و نوجوانان استان در راستای پویش هدیه به مسافران کوچک اربعین خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی درباره اجرای این پویش گفت: مراکز کانون در سطح استان در ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ پذیرای تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان و والدین بود که به منظور تولید دست سازه‌های زیبا در محل این مراکز حضور یافتند.

وی افزود: علاوه بر این خانواده‌ها هدایای خود به کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی عظیم اربعین را نیز به مراکز کانون تحویل دادند که در مجموع بیش از هزار دست سازه و هدیه کودکان و نوجوانان استان جمع‌آوری و پس از بسته بندی جهت توزیع بین مسافران و میهمانان کوچک امام حسین (ع) در مسیر‌های پیاده روی ارسال شد.

حمیدی بیان کرد: این دست سازه‌ها شامل سربند میهمانان کوچک امام حسین (ع)، عروسک، گیره روسری، گل سر، کتاب، لوازم التحریر، کاردستی‎‌های دست ساز سبک و کاربردی اعضای کانون است که در قالب بسته‌های فرهنگی در موکب آل یاسین در کاظمین و مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان و سایر مسیرها، با شعار میهمانان کوچک امام حسین (ع) به مسافران کوچک پیاده‌روی اربعین اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار