توسعه ورزش، نیازمند گسترش زیرساخت‌ها است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: برای توسعه ورزش، نیازمند گسترش زیرساخت‌ها و ارتقای بهره‌وری اماکن ورزشی هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 15 October 2015


بهرام عزیززاده مقدم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی گفت: در بخش توسعه زیرساخت‌ها، سهم سرانه استان 45 صدم سانتی متر مربع است و تا تحقق حکم برنامه پنجم توسعه، فاصله 2 برابری داریم.

وی افزود: برای اتمام 94 پروژه ناتمام- با احتساب پروژه های بهسازی و تکمیلی - 54 میلیارد تومان کسری اعتبار داریم که افتتاح و بهره برداری از این تعداد پروژه، به مثابه اضافه شدن 18صدم سانتی مترمربع به سرانه فضاهای ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: 45 هیات استانی و 294 هیات شهرستانی با 4500 مربی و داور برای توسعه ورزش در بین بیش از 14 هزار ورزشکار سازمان یافته و همچنین گسترش فرهنگ ورزش پذیری و همگانی شدن ورزش در بین آحاد و اقشار مختلف به ارائه طرح و برنامه های عملیاتی در قالب برگزاری رویدادهای ورزشی و فرهنگی می‌پردازند.

عزیززاده مقدم ادامه داد: تعداد همایش ها و جشنواره های برگزار شده از ابتدای سال تا کنون 62 مورد، مسابقات استانی 281 عنوان و مدال های قهرمانی و سبکی کسب شده 62 نشان جهانی، 6 آسیایی و 2 عنوان فراملی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش اعزام به مسابقات و دعوت شدن به تیم ملی، 9 مورد اعزام به مسابقات منطقه‌ای و کشوری، 9 نفر دعوت شده به اردوهای تیم ملی و حضور 6 تن به عنوان عضو تیم ملی را داشته‌ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار