آغاز توزیع 9 هزار و 800 تن شکر دولتی برای تنظیم بازار

۹ هزار و ۸۰۰ تن شکر به قیمت دولتی برای تنظیم بازار در حال توزیع است.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ 31 August 2023

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در ذخایر شکر استان اصفهان وجود ندارد، گفت: دولت برای حمایت از صنایع بزرگ و کوچک و همچنین اصناف تولیدی و تنظیم بازار ۹ هزار و ۸۰۰ تن تن شکر به قیمت دولتی در نظر گرفته که توزیع آن آغاز شده است.
محسن ضیایی افزود: از این مقدار شکر سه هزار و ۵۰۰ تن به قیمت دولتی به منظور حمایت صنایع بزرگ مانند بیسکویت سازان، کیک، کلوچه و دیگر مصارف صنعتی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: برای رونق کسب و کار اصناف و حمایت از کارگاه‌های کوچک تولیدی، توزیع دو هزار و ۵۰۰ تن شکر به تولیدی‌های گز، شیرینی و قنادی‌ها و سایر اصناف مربوط آغاز شده است.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان افزود: دولت برای تنظیم و تعدیل قیمت‌های بازار مقدار سه هزار و ۳۰۰ تن شکر به قیمت دولتی در اختیار اتحادیه‌های کارگری، کارمندی و اتحادیه‌های فرهنگیان و همچنین کاسبان امین در نظر گرفته که در حال توزیع است.
حدود ۵۰۰ تن برنج تایلندی وارداتی نیز برای تنظیم بازار به قیمت دولتی جهت اتحادیه‌های کارگری، فرهنگیان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در نظر گرفته شده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت معرفی به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها اقدام به دریافت آن کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار