وضعیت امنیت کشور با وجود توطئه‌های دشمنان عالی است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: عوامل ضد انقلاب در داخل و خارج کشور به دنبال ایجاد ناامنی هستند، اما وضعیت امنیت کشور عالی است.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 02 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه استان مرکزی افزود: وضعیت امنیت کشور را  با وجود توطئه‌های دشمنان مطلوب می‌بینم.

وی افزود: عوامل ضدانقلاب در داخل و خارج کشور به دنبال ایجاد ناامنی هستند، اما  وضعیت امنیت کشور  عالی است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: دشمنان انقلاب همواره تلاش می‌کنند در کشور ناامنی ایجاد کنند، اما ما با وجود مرزبانان غیور و  با حضور سبز پوشان دلاور نیروی انتظامی مقابل آنها ایستادگی می‌کنیم و در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم کرده‌ایم.

سردار رادان گفت: سپاه پاسداران هم در این منطقه حضور جدی دارد و همکاری بسیار خوبی بین نیروهای سپاه با نیروی انتظامی وجود دارد.

رمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به حضور خود در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان مرکزی، تاکید کرد: نباید شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی ماموران پلیس فراموش شود و همه باید از سیره این عزیزان الگوگیری کنند.

سردار رادان به درگیری شب گذشته مرزبانان غیور نیروی انتظامی با اشرار مسلح در منطقه بلوچستان اشاره کرده و گفت: چهار مرزبان در این درگیری مجروح شدند که یکی از آن عزیزان صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار