فرما نداراراک:

دولت سیزدهم تحولات بزرگی در حوزه عمرانی در روستاها ایجاد کرده است

فرماندار اراک گفت: دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستاها بویژه در حوزه عمرانی شده است و در این راستا دهیاران و شوراهای اسلامی نیز نقش اثرگذاری داشته‌ و دارند.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 25 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،امیر هادی، فرماندار اراک امروز دوشنبه (۴ دی) در همایش تبیینی (رواق دوازدهم) که با حضور دهیاران، اعضای شوراها و معتمدین روستاهای بخش مرکزی با موضوع انتخابات برگزار شد، گفت:همه تلاش‌ها در دولت برای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه بویژه مناطق محروم و خانواده‌های کم‌برخوردار به کار گرفته شده است.

فرماندار اراک با بیان اینکه روستائیان از جمله اقشاری هستند که همواره در عرصه‌های مختلف حضور دارند و در راه خدمت به جامعه تلاش می‌کنند،ادامه داد:رفع مشکلات مناطق روستایی از مهمترین برنامه‌ها است که با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون در دولت سیزدهم گام‌های بلندی در این مسیر برداشته شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری گفت: توجه ویژه به موضوع سلامت و امنیت در امر انتخابات و رقابت سالم ضروری است.

فرماندار اراک گفت: همچنین انتظار است در راستای مشارکت حداکثری مردم در بزرگ‌ترین آزمون سیاسی اسفندماه سال جاری، خدمات و اقدامات انجام شده دولت، برای مردم تبیین شود.

هادی تاکید کرد: جهت‌گیری مدیران له یا علیه داوطلبین انتخابات پیش رو ممنوع است و نباید از امکانات دولتی در امر تبلیغات در این راستا بهره گیری شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار