راه‌اندازی قرارگاه خیریه دانشگاهیان در راستای انجام کارهای نیک است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: راه‌اندازی قرارگاه خیریه دانشگاهیان استان به این دلیل است که دانشجویان در راستای انجام کار‌های نیک نقش آفرینی متفاوت‌تری داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 04 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی گراوند ۱۴ اسفندماه در مراسم گلریزان پویش توشه عاشقی که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان و همکاری جهاد دانشگاهی استان در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: شاد کردن دل انسان از سوی خیرین قابل وصف نیست.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر در مجموعه دانشگاه‌های لرستان کار‌های خیر و عام‌المنفعه زیادی انجام شده، اما متاسفانه گاهی اوقات در نشر و بیان خوبی‌ها کم کاری می‌شود، بیان کرد: خیریه دانشگاهیان لرستان در راستای توان‌افزایی و اثرگذاری بهتر و بیشتر و انجام کار‌های خیر متفاوت‌تر راه‌اندازی شده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: جهاد دانشگاهی لرستان نیز بنا به حساسیت موضوع با جلسات و برنامه‌ریزی‌های اساسی در این مسیر گام‌های خوبی برداشته است.

گراوند عنوان کرد: اساسنامه اولیه خیریه دانشگاهیان لرستان، در حال انجام و پیش‌نویس آن تهیه شده است و مجموعه دانشگاه‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری لازم را داشتند و همه تلاش‌ها بر این است که در "قرارگاه خیریه دانشگاهیان" متفاوت‌تر از قبل کار‌های خوب و نیکی انجام شود.

وی بیان کرد: بیش از ۲۰ خیریه فعال دانشگاهی در استان فعالیت دارند و هر هفته برنامه‌های مختلفی، چون اردو‌های جهادی را دارند و به موضوعات مختلف ورود پیدا کردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان اینکه احیاء و توسعه کار‌های خیر، گام نهادن در مسیر ائمه اطهار (ع) است، تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی قرارگاه خیریه دانشگاهیان به خاطر این است که دانشجویان در راستای انجام کار‌های نیک نقش آفرینی متفاوت‌تری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار