تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در پیام تسلیتی بیان کرد:‌ آیت‌الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم به عهد و سوگندی که خورده بود، وفادار ماند و جان خود را در این راه فدا کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ 20 May 2024

به گزارش تابناک قم، در این پیام آیت الله سید محمد سعیدی آورده‌است: خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور عالم و مجاهد کشور که برای خدمت به مردم و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک‌لحظه آرام و قرار نداشت موجب تاثر و تالم خاطر اینجانب و همه علاقه‌مندان به انقلاب و کشور عزیزمان ایران شد.

پیام حاکیست: شهید آیت‌الله رئیسی هم در گفتار و هم در رفتار و عملکرد خود حقیقتا نشان داد که هیچ شانی برای خود جز خدمت به مردم شریف و متدین ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی قائل نیست و در این مسیر به عهد و سوگندی که خورده بود وفادار ماند و جان خود را در این راه فدا کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده‌است:‌ همچنین هیات همراه ایشان از جمله آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه محترم تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان همگی از افراد خدمتگزار و تاثیرگذار در کشور بودند که فقدانشان درد بزرگی را بر سینه همه علاقه‌مندان به این نظام و انقلاب گذاشت.

در این پیام آمده است: اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) با نهایت تاثر و تاسف این سانحه جانسوز را خدمت حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران اسلامی، هیات دولت و همه بازماندگان و مصیبت‌دیدگان به‌ویژه آیت‌الله علم‌الهدی و همسر و فرزندانشان تسلیت می‌گویم و توفیق ادامه راه این شهدای عزیز را برای سایر خدمتگزاران به این نظام و ملت از خداوند متعال خواستارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار