استاندار مازندران: همه چیز برای برگزاری انتخابات سالم فراهم است

کد خبر: ۱۱۶۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷ 02 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، یوسف نوری روز یکشنبه در نشست با بخشداران و فرمانداران مازندران، اظهار داشت: 

تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم با حضور فراگیر مردم در تمامی نقاط استان اندیشیده شده است. 

 

استاندار مازندران: همه چیز برای برگزاری انتخابات سالم فراهم است  

استاندار مازندران، صیانت از آرای مردم را تکلیف اصلی همه دست اندرکاران چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: به هیچ عنوان نظرات گروه های سیاسی، حزبی و حتی اشخاص را در ستاد انتخابات راه ندهید.

وی با بیان اینکه در این نشست نظام مسایل بخشداران و فرمانداران در همه زمینه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: همچنین مصوبات دوره نخست سفر هیات دولت سیزدهم به مازندران مورد رصد قرار گرفت.

استاندار مازندران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید، بر لزوم اجرایی شدن همه مصوبات سفر دولت تاکید کرد و بیان داشت: از آن جایی که شهید جمهور ما دغدغه حل مسایل مردم و ارتقاء رفاه اجتماعی آنان را داشتند، هر گونه بی تفاوتی مسوولان پذیرفتنی نیست.

نوری به اهمیت توسعه اقتصاد دریا محور، کشاورزی مدرن با تولیدات محصولات صادراتی و نهضت ملی مسکن مازندران تاکید کرد و گفت: این موضوع های اقتصادی باید مورد توجه فرمانداران و بخشداران قرار گیرد.

استاندار: مازندران آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شده است

نماینده عالی دولت در مازندران همچنین به تعطیلات نیمه خرداد اشاره کرد و گفت: در این ایام علاوه بر این که باید برنامه‌ریزی برای برگزاری سالگرد امام راحل را داشته باشیم، پذیرای گردشگران و مسافران نیز هستیم.

نوری از فرمانداران و بخشداران خواست شرایط را برای حضور مسافران و گردشگران نیز مهیا کنند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار