هیئت ها توشه یکسال جوانان را فراهم می کنند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) قم گفت: هیئت ها می توانند توشه معنوی، فکری، بصیرتی و اخلاقی یکسال جوانان را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۱۷۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ 09 July 2024

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی عراقی با حضور در جمع عزاداران حسینی هیئت خادم الرضا(ع) تصریح کرد: در این هیئت حضور یافته ام تا فرارسیدن ماه محرم ماه سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به همه مردم ایران و همه شیعیان و مسلمانان جهان و همه آزادگان جهان به خصوص به جوانان تسلیت عرض کنم.

وی افزود: هیئت خادم الرضا(ع) در بین همه هیئت هایی که ما آشنا هستیم و سر می زنیم از یک جهت رتبه اول را دارد و آن هم حضور جوانان و نوجوانان دختر و پسر است که این امتیاز بسیار بزرگی برای این هیئت است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم ادامه داد: بعضی ها به خاطر همین مسائلی که در انتخابات پیش آمد نگران بودند که روز اعلام نتیجه انتخابات شب اول محرم است و چه می شود و نکند خدایی نکرده حرمت ماه محرم شکسته شود اما من به آن ها گفتم که نگران نباشید و همین جوانانی که در خیابان ها هستند شب اول محرم سیاه می پوشند و همین اتفاق هم افتاد.

وی بیان داشت: ایران کشور اهلبیت و کشور امام حسین است و به قول شهید بزرگوار سردار دل ها سپهبد سلیمانی، «ما ملت امام حسین هستیم» و حالا در این مجلس وقتی شرکت می کنیم، می بینیم که بوی محرم یکسال کار دشمن در فضای مجازی و یکسال شایعه پراکنی و دروغ پردازی و اشاعه فساد برای انحراف جوانان ما را شستشو می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی با بیان اینکه امام حسین(ع) سرمایه عظیمی برای ماست اظهارداشت: سرمایه دار این سرمایه هیئت ها هستند که باید قدر این سرمایه عظیم را بدانیم و از آن حداکثر بهره برداری را داشته باشیم و کاری کنیم که با حضور جوانان در این ده شب و سینه زنی ها و اشک هایی که می ریزند، توشه ای هم از این مجالس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت ها می توانند توشه معنوی، فکری، بصیرتی و اخلاقی یکسال جوانان را فراهم کنند و من هم از همه عزاداران و عزیزان و دست اندرکاران خواهر و برادر که در برگزاری عزای امام حسین(ع) در هیئت ها بویژه هیئت خادم الرضا(ع) زحمت می کشند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار