مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام؛

ایلام از استان های پیشرو در اجرای طرح سپاس و تکریم خانواده های معزز شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت : ایلام از استان های پیشروی کشور در اجرای طرح سپاس و تکریم خانواده های معزز شهدا است.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ 09 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد رحیمی بیان داشت : امسال در حوزه اربعین حسینی امسال ۱۶ موکب‌ با عنوان پیروان شهدا در مسیرهای منتهی به مرز مهران برای خدمات رسانی به زوار و خانواده های معزز شهدا راه اندازی و دایر شد.

وی افزود : حدود چهار هزار نفر از خانواده های معزز شهدا و جامعه ایثارگران در ایام اربعین در این زائرسراها اسکان یافته و خدمات لازم به این عزیزان ارائه شده است.

رحیمی ادامه داد : یکی از درخواست ها و مطالبات جامعه ایثارگری استان بهره‌مندی از تسهیلات بانکی است درخواست می‌شود بانک‌های استان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در اجرای طرح سپاس و قدردانی و تکریم خانواده های شهدا از استانهای پیشرو در کشور است، افزود: بیش از هشتاد دستگاه اجرایی استان در راستای تکریم از خانواده‌های معزز شهدا مشارکت بسیار خوبی داشته اند.

وی تاکید کرد : بالاترین میزان مشارکت دستگاه های اجرایی استان در اجرای طرح سپاس مربوط به حوزه استانداری، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و ائمه جمعه استان بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یاد آور شد : اخص‌ترین برنامه هفته دفاع مقدس برنامه مهمانی لاله‌ها همراه با غبارروبی و حضور اقشار مختلف مردم در مزار شهدا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد : در سال جاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادها در راستای تکریم از خانواده‌های معزز شهدا و اجرای طرح سپاس پای کار بودند که جای قدردانی دارد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار