معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل؛

از سیم خاردار به موشک‌های نقطه‌زن رسیده‌ایم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در مسیر تبیین، نشر و تعمیق فرهنگ اقتدار و عظمت دفاع مقدس باید بدانیم که کشور ما از سیم خاردار به موشک‌های نقطه‌زن رسیده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴ 19 September 2024

به گزارش تابناک - اردبیل، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی روز پنجشنبه در نشست خبری تبیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان اردبیل اظهار کرد: امسال به فضل الهی چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس را با شعار «در راه فتح قله ایم» با تجلیل و تکریم رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی با محوریت عملیات بیت المقدس، رژه نیرو‌های مسلح و نیز افتتاح بسیاری از پروژه‌های محرومیت زدایی که حاصل زحمات بسیج سازندگی و قرارگاه‌های سپاه پاسداران است، گرامی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس و فرهنگ ناب ایثار و شهادت که ریشه در ایثارگری‌های ۸ سال جنگ تحمیلی دارد متعلق به همه مردم بوده و مختص به یک طیف و گروه نیست، بیان کرد: ما همه مسئولین امر باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا گرامیداشت این هفته درشان ملت بزرگ ایران باشد.

عطایی هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس را تبیین، نشر و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در کنار اقتدار و عظمت دانسته و افزود: ما موظف هستیم که علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را نیز سرلوحه امورات خود قرار دهیم و تلاش کنیم فرزندانمان به اهمیت قدرت دفاعی و بازدارنده کشورمان پی برده و بدانند که ما از سیم خاردار به موشک‌های نقطه‌زن رسیده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل با اشاره به آماده‌سازی بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه متنوع برای هفته دفاع مقدس گفت: افتتاح ۵ باب مدرسه، آبرسانی به ۵ روستای محروم، بهره‌برداری از ۳۸ واحد مسکن محرومین، افتتاح ۱۰ کارگاه اشتغالزایی، افتتاح درمانگاه شهرستان اصلاندوز، بهره‌برداری از ۳۵ پروژه‌های کوچک محرومیت‌زدایی و ... از جمله خدمات انجام گرفته توسط بسیج سازندگی سپاه استان است که در این هفته به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل همچنین از برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس در محل موزه دفاع مقدس واقع در مجموعه شورابیل اردبیل خبر داده و افزود: امسال عملیات مد نظر جهت شبیه‌سازی در این نمایشگاه، عملیات غرورآفرین بیت المقدس خواهد بود که اقشار مختلف مردم به همراه خانواده‌های خود می‌توانند با حضور در این نمایشگاه شاهد اجرای این عملیات باشند و در کنار آن نیز از بیش از ۷۰ غرفه‌هایی که با مشارکت بسیجیان و ادارات استان برپا می‌شود و نمونه‌هایی از امکانات و تجهیزات نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های اجرایی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، بازدید نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار