دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

پیروز اصلی میدان نبرد با دشمن "جبهه مقاومت" است

تهران ـ«تابناک »، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: امروز دشمن به دنبال این است که جبهه مقاومت را زمین‌گیر کند زیرا تنها قدرتی که در برابر آنها می‌تواند بایستد همین جبهه است که این آرزو را با خود به گور خواهند برد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ 20 September 2024

دستیابی دانشمندان ایرانی به سوخت هسته ای در مصارف صنعتی

به گزارش«تابناک ورامین» ،سرهنگ روح الله حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خیرآباد اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس تداوم راه پیامبران، امامان و عاشورا بوده است، شهدای ما بیانگر و مصداق اصلی وحدت در جامعه بوده اند که الگوی این شهدا قطعا آقا رسول الله بوده است.
 
وی افزود: ما امروز این جنایت بزرگی که رژیم صهیونسیتی در غزه انجام میدهد را از تریبون نمازجمعه بشدت محکوم می‌کنیم.
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور تصریح کرد: دفاع مقدس محلی برای رشد ما بوده است و امروز ما به برکت ۸ سال دفاع مقدس بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی هستیم، ما می‌توانیم امروز سوخت هسته ای تولید کنیم که این مهم برای بسیاری از موضوعات هسته ای و صنعتی بکار می رود.
 
سرهنگ حسین زاده یادآور شد: امروز دشمن بدنبال این است که جبهه مقاومت را زمین‌گیر کند زیرا تنها قدرتی که در برابر آنها می‌تواند بایستد همین جبهه است که این آرزو را با خود به گور خواهند برد.
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بیش از ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم راه دفاع مقدس و انقلاب کرده است،و به گفته حاج قاسم ؛ جمهوری اسلامی ایران حرم است و در این دفاعی که در پیش گرفتیم قطعا شهدای دیگری را هم خواهیم داد و بدانید که پیروز اصلی میدان نبرد با دشمن جبهه مقاومت خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار