فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

طرح بخشودگی خودروهای توقیفی کشف حجاب در تهران

گروه استان ها- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از طرح بخشودگی خودروهای توقیف شده و یا درحال توقیف به علت کشف حجاب در هفته فراجا خبرداد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ 03 October 2024

به گزارش«تابناک» از تهران،سردار دلاور القاصی‌مهر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: خودروهایی که به علت کشف حجاب در پارکینگ توقیف شده و یا اخطار توقیف دریافت کرده‌اند،مالکان می‌توانند با دردست داشتن سند مالکیت خودرو برای ترخیص و رفع توقیف خودرو خود در هفته فراجا به پلیس امنیت مراجعه کنند.

وی افزود: طرح بخشودگی ترخیص خودروها به مناسبت هفته فراجا است و شامل خودروهای توقیف شده در پارکینگ و خودروهایی که اخطار توقیف دریافت کرده‌اند است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: در این طرح خودروهایی که در هفته فراجا توقیف می‌شوند به صورت روزانه با مراجعه به پلیس امنیت شامل طرح بخشودگی می‌شوند.

سردار القاصی‌ مهر در ادامه با اشاره به اقدامات پلیس افزود :در ۶ ماه نخست امسال با کاهش ۳۴ درصدی سرقت روبرو بودیم و در بخش تصادفات نیز با کاهش ۳۴ درصدی رتبه مناسبی داشتیم.

سردار القاصی مهر یادآور شد: در پاکسازی و جمع‌آوری معتادان و فروشندگان مواد مخدر ،نیروی انتظامی با تلاش های صورت گرفته در راستای برقراری نظم و امنیت موفق به افزایش ۲۱ درصدی جمع آوری و ساماندهی معتادان و ۲۲ درصد افزایش برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر را انجام داده است.

وی با اشاره به جمع آوری اتباع غیرمجاز تاکید کرد: در خصوص طرد اتباع بیگانه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران رشد ۵ درصدی داشته که رتبه ۳ کشور را در این راستا کسب کرده ایم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطر نشان کرد: در هفته فراجا ۵ ساختمان پلیس شامل دو کلانتری در پیشوا و پاکدشت و یک ساختمان در دماوند و همچنین ساختمان پلیس فتا و کانون بازنشستگان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار