امام جمعه اهل سنت ارومیه:

وحدت امت اسلامی در قالب موشک بر سر دشمنان ریخت/ یاوه‌گویی اسرائیل برای همه ثابت شده است

گروه استان‌ها- امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: موشک‌هایی که بر قلب تل آویو وارد شدند همه یاوه گویی‌ها و آرزو‌های باطل را در رابطه با به هم زنی اتحاد محور مقاومت در مقابل جبهه دشمن را با خاک یکسان کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰ 03 October 2024
وحدت امت اسلامی در قالب موشک بر سر دشمنان ریخت/ یاوه‌گویی اسرائیل برای همه ثابت شده است
ماموستا مامد کلشی‌نژاد اظهار داشت: حمله ایران یکی از حرکت‌های سنجیده و حائز اهمیت علیه ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی بود که با بهم ریختن حیله و نقشه‌های آن، سبب شادی قلوب مسلمانان به خصوص در غزه و فلسطین و لبنان شد.
وی افزود: اگر دشمن در صدد حملات تلافی جویانه بر آید نیز محور مقاومت پیروز میدان است، زیرا خداوند متعال نصرت خودش را نصیب کسانی خواهد کرد که در مقابل ددمنشی‌های دشمنان اسلام و کفار مقاومت بکنند.
امام جمعه اهل سنت ارومیه تاکید کرد: دشمن جنایتکار با شهید کردن سیدحسن نصرالله وشهید اسماعیل هنیه و سردار قاسم سلیمانی توهم ضعف مقاومت را در سر می‌پروراند که با فرود آمدن این موشک‌ها این توهم خنثی شد.
کلشی نژاد تصریح کرد: تا خون در رگ مسلمانان بوده مقاومت زنده است و حوزه مقاومت با صلابت و قدرت بیشتر در مقابل همه قدرت‌های پوشالی استکبار جهانی و فرزند ناخلفش صهیونیست بین المللی مقاومت خواهد کرد و تا آزادی کامل بیت المقدس و قدس شریف در میدان خواهد بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار