رئیس شورای شهر کرج در اجلاس مشورتی روسای شورا‌های اسلامی مراکز استان‌ها مطرح کرد:

تخصیص ۲ درصد از نقل و انتقال مالکین به شهرداری‌ها

گروه استان‌ها- رئیس شورای اسلامی شهر کرج که پیشتر پیشنهاد تخصیص ۲ درصد از نقل و انتقال مالکین به شهرداری‌ها را پیشنهاد داده بود در اجلاس مشورتی روسای شورا‌های اسلامی مراکز استان این موضوع را پیگیری کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱ 03 October 2024

به گزارش تابناک البرز، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس شورای اسلامی شهر کرج که در هفتاد و‌ یکمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی مراکز استان پیشنهاد تخصیص ۲ درصد از نقل و انتقال مالکین به شهرداری‌ها (بر اساس ماده ۸ قانون درآمدهای پایدار) را پیشنهاد داده بود در هفتاد و‌ دومین دوره این اجلاس، این موضوع را پیگیری کرد.

مسعود محمدی در حاشیه هفتادود‌مین اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی مراکز استان در سنندج با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهمی که  باید برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند، دست‌یابی به درآمدهای پایدار است، اظهار داشت: در هفتادویکمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها که اردیبهشت‌ماه امسال در تهران برگزار شد پیشنهاد «تخصیص ۲ درصد از نصل و انتقال مالکین به شهرداری‌ها» ارائه شد.

محمدی افزود: در هفتاد و‌ دومین دوره اجلاس مشورتی که هم‌اکنون در سنندج در حال برگزاری است پیگیری این پیشنهاد در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: نامه اجرایی این موضوع بهمن‌ماه سال گذشته ابلاغ و سازمان امور مالیاتی ملزم شد این ۲ درصد را از محل ۵ درصدی که از مالکین دریافت می‌کند، محقق کند.

وی یادآور شد: کلانشهر کرج مکاتبه‌ ای نیز با رییس‌کل امور مالیاتی کشور انجام داده که اگر در اجرای آن همکاری‌های لازم صورت بگیرد، در آینده‌ای نزدیک در حوزه درآمدهای پایدار توجه خوبی به شهرداری‌ها خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار