در جمع علما و روحانیون مازندران عنوان شد؛

رئیس قوه‌قضائیه کاندیدای مجلس خبرگان از حوزه مازندران/آملی‌لاریجانی: می‌خواهند نظام را ناکارآمد نشان دهند

تابناک تهران- آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در خبرگان رهبری در جمع علما و روحانیون استان مازندران کاندیداتوری رئیس قوه قضائیه در مجلس خبرگان رهبری از حوزه این استان را اعلام کرد؛ همچنین آیت الله آملی لاریجانی در جمع روحانیون از تلاش عده ای برای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی سخن گفت.
کد خبر: ۱۲۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 04 November 2015
به گزارش خبرنگار تابناک تهران؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی ظهر امروز چهارشنبه در جمع علما و روحانیون و ائمه جماعات استان مازندران اظهار داشت: چه بخواهیم یا نخواهیم نظام مردم سالاری دینی در کشور تشکیل شده و این نیاز به ورود روحانیت دارد.
اما کنار آن نیاز به بصیرت بخشی دارد و جامعه هم به آن نیاز دارد.

وی افزود: می خواهند نظام را نا کار آمد نشان دهند هم با تحریم ها و هم جنگ هشت ساله و حالا تشدید تحریم ها و شما باید این را روشنگری کنید.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: اخیرا در فرمایشات امام  می خواندم که در روز 13 آبان فرمودند من یقین دارم قدرتهای استکباری را شکست می دهید. فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند محقق شد.

مقام معظم رهبری با تیز بینی گفتند که اگر سوریه را رها کنید دشمن تا پشت مرزها می آید و حالا دشمن می گوید ایران در آرام کردن سوریه تاثیر گذار است.

آیت الله آملی لاریجانی خطاب به روحانیون گفت: جوانان امروز شبهاتی دارند که باید پاسخ دهیم و یک نفر را از این شبهه نجات دهیم آن را احیا کرده ایم. در روزگاری که غرب با بمباران فکری از طریق ماهواره و رسانه به جوانان حمله ور شده باید روحانیون پاسخگوی شبهات باشند.

پیش از سخنان رئیس قوه قضائیه آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در خبرگان رهبری در جلسه دیدار رییس قوه قضاییه با روحانیون گفت: با ایشان صحبت کردم و گفتند که کاندیدای مجلس خبرگان از حوزه مازندران خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار